iPad جدید 7 فروردین معرفی می‌شود؟

0
1866
iPad جدید 7 فروردین معرفی می‌شود؟

شرکت اپل معمولا زمان متفاوتی را برای رونمائی از یک iPad جدید نسبت به زمان معمول معرفی آیفون‌های این شرکت در نظر می‌گیرد و گه گاه در کنفرانس‌های توسعه‌دهنده‌گان این برند موسوم به WWDC که در سه‌ماهه دوم هر سال میلادی برگزار می‌شود از یک iPad جدید رونمائی کرده است. در سال 2018 اما ظاهرا باید خیلی زودتر و تنها 9 روز دیگر شاهد معرفی یک یا چند iPad جدید باشیم. امروز شرکت اپل دعوت‌نامه‌‌های این شرکت برای یک رویداد خبری در 27 مارچ 2018 (7 فروردین 1397) را در اختیار رسانه‌ها قرار داده که با وجود آنکه در آن به نوع محصول احتمالی معرفی شده در این رویداد اشاره‌ای نشده اما از شواهد و قرائن می‌توان حدس زد که این اتفاق به احتمال فراوان به معرفی یک یا چند تبلت تازه تعلق دارد.

عنوان این دعوت‌نامه جدید اپل Let’s take a field trip یا بیائید به یک گردش علمی برویم، است و در ذیل آن اینگونه آمده: «به ما یپوندید تا ایده‌های جدید خلاقانه برای معلمان و دانش‌آموزان را بشنوید». این وضعیت در حالی که اپل، آی‌پد‌های خود را محصولات ایده‌آلی برای بازارهای آموزشی معرفی می‌‌کند به روشنی به دلیل اصلی باور به ای موضوع که در جلسه 9 روز آینده با یک یا چند آی‌پد جدید روبرو می‌شوم را نشان می‌دهد.

نکته دیگر اینکه، شکل لوگوی اپل در این کارت دعوت به شکلی ست که مشابه خطوط رسم شده با قلم همراه آی‌پد‌های این شرکت روی خود صفحه‌نمایش است. پیش از این پیش‌بینی می‌شد که اپل در این رویداد از نسل دوم iPhone SE نیز رونمائی کند که دو سال پیش در چنین روزهائی به بازار عرضه شد و با این دعوت‌نامه نمی‌توان چندان انتظاری برای به واقعیت پیوستن آن حداقل در این زمان داشت. این رویداد اپل قرار است در محل دبیرستان Lane Tech College Prep در شهر شیکاگو در ساعت 10 صبح 27 مارچ 2018 برگزار شود.

منبع

 

ارسال یک پاسخ