گلکسی S9 و S9 پلاس سامسونگ با سیم‌کارت‌های شاتل موبایل

0
3868
گلکسی S9 و S9 پلاس سامسونگ با سیم‌کارت‌های شاتل موبایل

Sponsored

گوشی تلفن همراه سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس سامسونگ با گارانتی رسمی شرکت پارس سامتل قشم همراه با سیم‌کارت‌های 3G/4G شاتل موبایل به بازار عرضه شد.
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، جدیدترین گوشی پرچمدار شرکت سامسونگ همراه با بسته آغازین 4 سیم‌کارت‌های شاتل موبایل شامل سه ماه مکالمه، پیامک، اینترنت، اشتراک سرویس فیلم و سریال نماوا و بسته کتاب صوتی به همراه 50 گیگابایت اینترنت همراه یک ماهه هدیه عرضه می شود.
متقاضیان می‌توانند گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس سامسونگ را از فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور با گارانتی پارس سامتل قشم همراه با سیم‌کارت‌های شاتل موبایل خریداری کنند.
براساس این گزارش، از ویژگی های بارز و امکانات کم نظیر سری S9 سامسونگ می‌توان به امکان ساخت ایموجی‌های واقعیت‌افزوده(AR)، فیلمبرداری فوق آهسته، عکاسی در نور بسیار کم، دیافراگم دوگانه، بلندگوهای استریو، مقاومت بسیار زیاد در برابر آب و گرد و غبار و غیره اشاره کرد.

درباره شاتل موبایل
شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به عنوان شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل، در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شد، این شرکت در اسفند 1395 موفق به دریافت “پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه” (Full MVNO) از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور شد و در کمتر از 6 ماه پس از صدور این پروانه، موفق به راه اندازی تجاری نخستین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید کشور با نام تجاری “شاتل موبایل” شد.
شاتل موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه بعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور به مشترکین خود با پیش‌شماره 0998 و کد 1 ارائه می‌کند.

ارسال یک پاسخ