تازه‌های ایفا (IFA 2015) : معرفی آلکاتل وان تاچ پیکسی فرست و تری سی

0
2131
معرفی الکاتل وان تاچ pixi first و 3c

آلکاتل در طیف دوم معرفی محصولات موبایلی خود در نمایشگاه ایفا (IFA 2015) از دو گوشی جدید آلکاتل وان تاچ پیکسی فرست (Pixi First) و وان تاچ آیدول تری سی (onetouch Idol 3C) پرده برداشت که هر دو در دو سمت طیف مخاطبان این خانواده قرار دارند جایی‌که Pixi First یک گوشی ساده و معمولی با مشخصات حداقلی‌ست اما 3C به عنوان ادامه‌ای بر مدل Onetouch 3 مدل کاملا پیشرفته‌تری به حساب می‌آید. این گوشی از هر دو سمت قابل استفاده است.

با OneTouch Pixi First آغاز می‌کنیم. گوشی آلکاتل وان تاچ پیکسی فرست دارای صفحه‌نمایش 4 اینچی WVGA یا 800×480 پیکسلی بوده و دو دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه دارد که هر دو فیکس فوکوس بوده و فوکوس خودکار ندارند. در بخش پردازش این گوشی از چیپ‌ست Spreadtrum SC7731 حاوی 4 هسته 1.2 گیگاهرتزی و رم 512 مگابایتی استفاده شده و حافظه داخلی قابل ارتقا آن نیز تنها 4 گیگابایت است.

آلکاتل وان تاچ پیکسی فرست و تری سی - معرفی الکاتل وان تاچ pixi first و 3c

قابلیت دو سیم‌‌کارت، اتصال 2G/3G، وای‌فای، بلوتوث، GPS و باتری 1450mAh سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌‌دهند.

در آن سوی طیف، وان تاچ آیدول تری سی (onetouch Idol 3C) قرار دارد که می‌توان آن را پیشرفته ترین گوشی آلکاتل در IFA امسال قلمداد کرد. این گوشی صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی خود را از Idol 3 وام گرفته و بدنه‌ای جدید با کاورهای رنگی قابل تعویض را به آن هدیه کرده است. نکته جذاب اصلی در مورد این گوشی امکان صحبت کردن با هر دو سمت بالا و پایین صفحه‌نمایش است جایی‌که نبود هرگونه نشان مشخص در این دو سمت و استفاده از میکروفون‌های مجزا این امر را محقق می‌کند.

آلکاتل وان تاچ پیکسی فرست و تری سی - معرفی الکاتل وان تاچ pixi first و 3c

سایر مشخصات این گوشی شامل چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 615، رم 2 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های 13 و 8 مگاپیکسلی در پشت و حلوی دستگاه، پشتیبانی از LTE Cat.4، بلوتوث، NFC و GPS همراه با باتری 2910 میلی آمپر ساعتی می‌شوند.

منبع

ارسال یک پاسخ