منتظر ردمی نوت 8 2021 باشید: آپدیت قهرمان ارزان‌قیمت

0
1472
منتظر ردمی نوت 8 2021 باشید: آپدیت قهرمان ارزان‌قیمت

Redmi Note 8 و Note 8 Pro دو گوشی فوق پر فروش و محبوب شرکت شیائومی در سال 2019 بودند که در فصل‌های متمادی در بین پر فروش‌ترین گوشی‌های جهان جای گرفتند. شرکت شیائومی حالا به مناسبت فروش 25 میلیون نوت 8 قصد دارد نسخه جدیدی از این گوشی که با نام ردمی نوت 8 2021 نامیده می‌شود را به بازار عرضه کند. ردمی نوت 8 2021 ظاهرا از همان طراحی مدل قبلی یعنی صفحه‌نمایش دارای ناچ قطره‌ای و ستون دوربین‌های بخش پشتی در کناره سمت چپ بهره می‌برد و طبق اطلاعاتی که از آن به‌صورت رسمی و غیر رسمی منتشر شده است تنها در برخی موارد مثل پردازنده با تغییر نسبت به گذشته روبرو می‌شود.

منتظر ردمی نوت 8 2021 باشید: آپدیت قهرمان ارزان‌قیمت

مهم‌ترین تغییر در این گوشی همانطور که اشاره شد به پردازنده آن تعلق دارد که حالا از نوع Helio G85 شرکت مدیاتک است؛ این پروسسور در مقایسه با Snapdragon 665 حاضر در نوت 8 اصلی از هسته‌های جدیدتر A75 برخوردار است که دست بالاتر را در اختیار این پروسسور قرار می‌دهد. این چیپ البته 12 نانومتری‌ست که نسبت به چیپ 11 نانومتری حاضر در نوت 8 اصلی در زمینه مصرف انرژی (حداقل روی کاغذ) عملکرد بهتری ندارد.

منتظر ردمی نوت 8 2021 باشید: آپدیت قهرمان ارزان‌قیمت

طبق اطلاعات تأیید نشده دوربین اصلی ردمی نوت 8 2021 از همان وضوح 48 مگاپیکسلی پیشین برخوردار بوده و برخی خبرها از تکرار دوربین اولتراواید 8، دوربین ماکروی 2 و سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی در این قسمت خبر می‌دهند و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز تغییری را نشان نمی‌دهد.

خود شیائومی البته اطلاعات دیگری در این مورد منتشر نکرده و ظاهرا باید تا رونمایی رسمی دستگاه (که ظاهرا چندان نیز دور نیست) به انتظار نشست. طبق تصاویر منتشر شده، نوت 8 پرو 2021 حداقل در دو رنگ سفید و آبی ارائه شده و سنسور اثر انگشت آن نیز همچنان در بخش پشتی جای دارد. بدین‌ترتیب تغییر خاصی در طراحی دستگاه حاصل نشده و به‌احتمال قوی، تغییر در پردازنده تنها نکته جدید در این میان خواهد بود.

منبع

 

ارسال یک پاسخ