منتظر G6 Plus و G6 Pro‌ ال‌جی باشید

0
2553
منتظر G6 Plus و G6 Pro‌ ال‌جی باشید

پرجمدار جدید LG G6 در طی مدت زمان کوتاه حضور در بازار با نقدهای نسبتا مثبتی همراه بوده و انتظار موفقیت بیشتری نسبت به پرچمدار سال گذشته از آن می‌رود. طبق اطلاعات جدیدی که امروز از وب‌سایت etnews کره جنوبی منتشر شد شرکت ال‌جی ظاهرا دو ورژن تازه از این گوشی را با نام‌های G6 Plus و G6 Pro را نیز در دست ارائه دارد که تفاوت‌‌های نسبتا اندکی با ورژن اصلی داشته و تنها در حافظه داخلی و یک مورد احتمالی دیگر متفاوت خواهد بود. منبع خبر البته هنوز هیچ منبع معتبر دیگری را برای اثبات ادعای خود معرفی نکرده و از این رو ممکن است در روزهای آینده این ادعا تکذیب شود.

منتظر G6 Plus و G6 Pro‌ ال‌جی باشید

G6 Plus با شارژ وایرلس (همچون نسخه آمریکایی G6 اصلی) ارائه شده و حافظه داخلی آن نیز 128 گیگابایت یعنی دو برابر حافظه داخلی نسخه اصلی است و این دو مورد تنها تفاوت‌های این دو گوشی را تشکیل می‌دهند. به گفته این منبع این مدل با قیمتی نزدیک به 891 دلار یعنی 90 دلار بیشتر از LG G6 عرضه می‌شود.

حافظه داخلی مدل بعدی یعنی G6 Pro نصف حافظه G6 یعنی 32 گیگابایت است و به جز این مورد ظاهرا هیچ تفاوت دیگری با G6 ندارد. منبع خبری قسمت این مدل را نزدیک به 100 دلار ارزان‌تر از مدل اصلی و حوالی 704 دلار اعلام کرده است.

منبع

ارسال یک پاسخ