نتایج مالی اولیه LG‌ از فصل سوم 2017:‌ دهمین فصل ضرر موبایل

0
1988
نتایج مالی اولیه LG‌ از فصل سوم 2017 :‌ دهمین فصل پیاپی ضرر موبایل

شرکت ال‌جی نتایج مالی اولیه از فصل سوم سال مالی 2017 این شرکت را منتشر کرد که در آن طبق پیش‌بینی LG در حد فاصل ماه‌های جولای تا سپتامبر 2017 این کمپانی کره‌ای به فروش 15.2 تریلیون وان کره (13.3 میلیارد دلار آمریکا) دست پیدا می‌کند و درآمد عملیاتی آن نیز به 516.1 میلیارد وان کره (454 میلیون دلار آمریکا) برسد. این نتایج مالی البته همانطور که مشخص است، نتایج اولیه بوده و آمار نهایی در ادامه ماه جاری میلادی منتشر می‌شود.

در آمار سه‌‌ماهه سوم سال 2017 در مقایسه با فصل پیشین سال جاری 22.3 درصد کاهش در درآمد عملیاتی دیده می‌شود در حالی‌که فروش 4.6 درصد بیشتر شده و در چشم‌انداز سالیانه حتی با اوضاع بهتری روبرو می‌شویم چرا که سوددهی تا 82.2 درصد و درآمد تا 15.2 درصد افزایش پیدا کرده است. با اینکه این آمار شرایط مثبتی را برای ال‌جی نشان می‌دهد اما طبق اطلاعاتی که Financial Times منتشر کرده بخش موبایل این شرکت نه‌تنها تأثیر مثبتی در آن نداشته بلکه برای دهمین فصل پیاپی با ضرر همراه بوده است. طبق این گزارش میزان ضرر بخش موبایل در درآمد ال‌جی به رقم بسیار بالای 176 میلیون دلار رسیده که حتی از سال گذشته در چنین روزی با ضرر 117 میلیون دلاری نیز رقم بسیار بیشتری به حساب می‌آید.

نتایج مالی اولیه LG‌ از فصل سوم 2017 :‌ دهمین فصل پیاپی ضرر موبایل
LG Q6

ال‌جی در سال جاری با معرفی دو پرچمدار G6 و V30 و متنوع کردن سبک کالای خود با دیوایس‌هایی مثل LG Q6 و LG Q8 امیدهای فراوانی به تغییر اوضاع در بخش موبایل خود داشت اما ظاهرا این امیدها حداقل تا به امروز به واقعیت نزدیک نشده‌اند. و حتی اگر گوشی جدید LG V30 نیز در اینده با فروش بالایی روبرو شود (که با توجه به سابقه ال‌جی کاملا بعید به نظر می‌رسد) بازهم امکان وارد شدن اطلاعات فروش این گوشی در نتایج مالی سه‌ماهه سوم که تا به امروز تکمیل شده است وچود ندارد چرا که V30 تازه همین ماه گذشته به بازار کره عرضه شد و هنوز نیز در بازار آمریکا در دسترس قرار ندارد.

منبع

ارسال یک پاسخ