نوکیا D1C نه گوشی بلکه یک تبلت 13.8 اینچی است!

0
2425
اطلاعات جدید در مورد نوکیا d1c

چند روز پیش خبری در مورد یک دیوایس جدید نوکیا که اطلاعات آن در دو بنچ‌مارک به بیرون رخنه کرده بود منتشر شد که به صورت اختصار از آن با کد نام نوکیا D1C یاد می‌شد. در اطلاعات قبلی بدون اشاره به سایز صفه‌نمایش از دیوایسی مجهز به صفحه‌نمایش فول‌ اچ‌دی و دوربین‌های 13 و 8 مگاپیکسلی یاد شده بود که با دارای بودن اندروید 7 در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه با چیپ‌ست پردازشی Snpadragon 430 همگی به یک موبایل ارزشمند رده میانی اشاره داشتند که احتمالا با قیمت مناسب به فروش مناسبی دست پیدا می‌کرد. اطلاعاتی که دیروز در این زمینه منتشر شد به مثابه آب سردی روی تمامی نتبجه‌گیری‌های قبلی تلقی شد چرا که نوکیا D1C نه یک گوشی موبایل بلکه یک تبلت غول‌پیکر 13.8 اینچی است!

اطلاعات جدید در مورد نوکیا d1c

این اطلاعات تازه از بنچ‌مارک دیگری به دست آمده که سایز صفحه‌نمایش را نیز هویدا می‌کند. بنچ‌مارک گرافیکی GFX Bench سایز صفحه‌نمایش نوکیا D1C را که در اطلاعات قبلی حضور نداشت رقم بسیار بالای 13.8 اینچ نشان می‌دهد که این تبلت را هم‌ردیف نمونه‌‌های دیگری مثل Galaxy View‌ سامسونگ و آلکاتل Xess به عنوان یک تبلت بزرگ خانگی مطرح می‌کند. کاربرد اصلی تبلت‌هایی از این دست برای تماشای مولتی‌مدیا خواهد بود.

اطلاعات جدید در مورد نوکیا d1c

در این بنچ‌مارک بار دیگر به چیپ‌ست Snapdragon 430 (حاوی 8 هسته ARM A53 و گرافیک Adreno 505) و 3 گیگابایت رم اشاره شده اما میزان حافظه داخلی این بار 16 گیگابایت اعلام شده است که این موضوع با توجه به اطلاعات قبلی ظن ارائه این تبلت حداقل با دو حافظه 16 و 32 گیگابایتی را تقویت می‌کند. دوربین‌ سلفی همچنان 8 مگاپیکسلی است اما دوربین اصلی در اطلاعات GFX Bench یک نمونه 16 مگاپیکسلی معرفی می‌شود. البته در یک تبلت غول آسا مطمئنا نیازی به یک دوربین قوی چندان وجود ندارد.

D1C در صورت به تحقق پیوستن دومین تجربه تبلتی نوکیا با سیستم‌عامل اندروید پس از مدل N1 در سال 2014 است و با توجه به سایز صفحه‌نمایش انتظار دستیابی به بازار محدودی برای آن می‌رود.

منبع

ارسال یک پاسخ