سامسونگ TabPro S طلایی رقیبی برای Surface Pro 4

0
2553
معرفی سامسونگ tabpro s

در کنار الترابوک‌ها شاید یکی از کاربردی‌ترین کامپیوترهای همراه کاربران با امکانات بالا و قابلیت جابجایی بسیار زیاد، دیوایس‌های اصطلاحا 1-2 یا تبدیل‌شونده هستند که با ظاهری همچون تبلت، امکاناتی در سطح یک لپ‌تاپ را ارائه می‌کنند. TabPro S سامسونگ جدیدترین محصول این شرکت در این کلاس است که نه‌‌تنها از لحاظ ظاهر بلکه به لحاظ امکانات نیز بسیار به سری سرفی مایکروسافت و به خصوص Surface Pro 4 شبیه است. TabPro S به رنگ طلایی برای هر دو دسته کاربران بیزینسی و معمولی با وجود قیمت نسبتا بالا محصولی ایده‌آل به نظر می‌رسد.

سامسونگ گلکسی TabPro S را که برخلاف تقریبا تمامی دیوایس‌های مزین به نام گلکسی دارای اندروید نیست و با ویندوز 10 نسخه Home‌ ارائه می‌شود را در سال گذشته در نمایشگاه CES معرفی کرد و اینک آپدیت تازه‌ای را از این محصول با تغییر رنگ به طلایی و برخی مشخصات جدید ارائه کرده است. به عنوان جذاب‌ترین نکته در مورد این دستگاه باید به صفحه‌نمایش 12 اینچی 1440×2560 پیکسلی آن اشاره کرد که جذابیت اصلی آن به فناوری ساخت Super AMOLED این پنل تعلق دارد. در بخش پردازشی این دیوایس از چیپ Intel COre M3 6Y30 استفاده شده و گرافیک آن نیز از نوع Intel Graphics 615 است. حافظه رم 8 گیگی و حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگ سایر موارد قابل اشاره در این بخش را تشکیل می‌دهند.

معرفی سامسونگ tabpro s

TabPro S تنها یک پورت USB 3.1 به فرم USB Type-C دارد که طبق معمول با تطبیق‌دهنده‌های جداگانه، دیگر پورت‌های مورد نیاز کاربران از جمله HDMI و USB های معمولی را تامین می‌‌کند. TabPro S همانند رقیب نامدار خود دارای قلم مخصوص است اما این قلم را باید به صورت جداگانه به قیمت 50 دلار تهیه کرد. در پشت و جلوی دستگاه دو دوربین 5 مگاپیکسلی قرار داشته و ظرفیت باتری نیز 5,200mAh است که به گفته شرکت سازنده می‌تواند تا 10 ساعت پخش ویدئو، دستگاه را روشن نگاه دارد. این تبلت بدون کیبورد آن نزدیک به 700 گرم وزن دارد که برای این سایز صفحه‌نمایش رقم نسبتا مناسبی محسوب می‌شود. ضخامت این تبلت نیز کمتر از 7 میلیمتر اعلام شده است. قیمت این تبلت جدید با حافظه رم 8 گیگی و 256 گیگابایت SSD برابر با 999,99 دلار تعیین شده و همزمان با نسخه 4 گیگی با 128 گیگابایت حافظه نیز با قیمت 799,99 دلار ارائه می‌شود لازم به ذکر است که تنها نسخه گران‌قیمت‌تر دارای رنگ طلایی‌ست.

منبع

ارسال یک پاسخ