هواوی و اپل، سازندگان مقاوم‌ترین و محکم‌ترین گوشی‌ها

0
16441
هواوی و اپل، سازندگان مقاوم‌ترین و محکم‌ترین گوشی‌ها

شاید جای تعجب چندانی نباشد که اپل یکی از سازندگان محکم‌ترین گوشی‌ها در بین دیگر برندهای موبایلی به حساب می‌آید جایی‌که به لطف قیمت بسیار بالا، شرایط آسانی برای این شرکت جهت ساخت یک گوشی محکم و با استحکام فراهم است. اما قرار دادن هواوی و زیر مجموعه آنر آن در جایگاه اول سازندگان مقاوم‌ترین و محکم‌ترین گوشی‌ها اندکی غیر منتظره به نظر می‌رسد.
تحقیق جدید در این رابطه توسط موسسه تحقیقاتی Haris Interactive صورت پذیرفته که در آن به بیش از 130 هزار مشکلات پس از فروش از فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ Darty پرداخته شده و لیست شرکت‌هایی که کالای آن‌ها در پوشش معمول وارانتی 2 ساله با کمترین مشکل روبرو بوده‌اند تحلیل شده است. طبق این گزارش مشخص شده که هواوی و زیر مجموعه آنر آن همراه با اپل سازنده محکم‌ترین گوشی‌ها و در جایگاه‌ها اول تا سوم این لیست قرار می‌گیرند و کمترین نرخ خرابی نیز در آن‌ها رخ می‌دهد.

هواوی و اپل، سازندگان مقاوم‌ترین و محکم‌ترین گوشی‌ها
در این گزارش، اطلاعات جالب دیگری نیز ارائه شده که از آن جمله می‌توان به زمان متوسط نگه‌داری یک گوشی موبایل توسط کاربران اشاره کرد که نزدیک به 3 سال است، امری که در طی چند سال گذشته با طولانی‌تر کردن چرخه تعویض کالا به سازندگان گوشی‌های هوشمند (به خصوص سامسونگ و اپل) ضرر و زیان فراوانی وارد کرده است.
این گزارش تنها به اسمارت‌فون‌ها محدود نشده و در بخش‌های دیگر لوازم الکتریکی و خانگی نیز ارائه شده که از آن جمله باید به جایگاه اول تا سوم اپل، HP‌ و لنوو در بخش لپ‌تاپ‌ها، فوجی‌فیلم، کانن و نیکون در دوربین‌های عکاسی دیجیتال، JVC، سونی و سامسونگ در تلویزیون‌ها، ال‌جی، زیمنس و بکو در ماشین لباس‌شویی و چندین و چند مورد دیگر اشاره کرد.

هواوی و اپل، سازندگان مقاوم‌ترین و محکم‌ترین گوشی‌ها

منبع

ارسال یک پاسخ