الفون به‌طور رسمی وارد بازار ایران شد

0
2226
مراسم رونمایی از گوشی الفون در ایران

گوشی‌های هوشمند الفون راهی بازار کشور شدند. این موضوع طی نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه و هم‌زمان با بیست‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ اعلام شد. برند الفون (Elephone) یکی از برندهای نسبتا جدید در بازار موبایل به حساب می‌آید که قیمت مناسب در مقابل مشخصات سخت‌افزاری بالا اصلی‌ترین برتری آن بر سایر برندهای موبایل هم‌رده را تشکیل می‌دهد.

در ابتدای این مراسم محمد لواسانی، مدیر عامل شرکت مهبانگ تجارت شایگان، نماینده الفون در کشور با اشاره به تحولات سریع صنعت جهانی موبایل گفت: «هر سال شاهد رشد چشم‌گیر کاربران دستگاه‌های هوشمند قابل حمل در دنیا هستیم. از طرف دیگر، با چنان بازار پویا و دائماً در حالِ تغییری رو به رو هستیم که پیش‌بینی تحولات آن امکان‎پذیر نیست. آمارهای منتشرشده به خوبی گویای این تغییرات و تحولات شگرف بازار است. بر اساس این آمارها در سه فصل گذشته سال 2015 میلادی، یک میلیارد و دویست میلیون دستگاه گوشی هوشمند در دنیا به فروش رفته است. نکته قابل توجه در این میان، آن است که در این بازه زمانی از ده تولیدکننده پرفروش گوشی هوشمند دنیا نیمی از آن‌ها چینی هستند.»

مراسم رونمایی از گوشی الفون در ایران

وی در توضیح چرایی این تغییر در وضعیت بازار اسمارت‌فون گفت: «برای سال‌های متمادی، کشور چین محل تولید اکثر قریب به اتفاق محصولات الکترونیکی مصرفی در دنیا است و اسمارت‌فون‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. تولید دقیق‌ترین و پیشرفته‌ترین ابزارهای همراه برای نام‌های بزرگ آمریکایی، ژاپنی، کره‌ای و اروپایی، متخصصان و کارخانجات بزرگ چین را صاحب تجربه‌ای بسیار ارزشمند و منحصر به فرد در این زمینه کرده و این امر در کنار پیشرفت‌های فنی این کشور باعث شده است تا امروز شاهد یک حرکت پرشتاب در زمینه رشد شرکت‌های چینی در زمینه تولید اسمارت‌فون و عرضه و تقاضای جهانی آن‌ها در بازارهای مختلف دنیا باشیم.»

مدیر عامل مهبانگ در ادامه افزود: «بازار ایران نیز ظرفیت بزرگی برای پذیرش انواع مختلف گوشی‌های موبایل با سلایق متفاوت و توانایی‌های خرید دارد. به همین دلیل، شرکت مهبانگ تجارت شایگان با بررسی کیفیت محصولات برندهای مختلف و در نهایت تعامل مستقیم با شرکت چینی الفون عرضه و پشتیبانی رسمی این برند را به عهده گرفته است.»

Elephone-launch-ceremony-03

لواسانی، درباره خط تولید محصولات این شرکت گفت: «گوشی‌های هوشمند الفون از ویژگی‌های فنی قابل توجه و در عین حال قیمت‌هایی رقابتی برخوردارند.» به گفته مدیر عامل مهبانگ تجارت شایگان در مرحله نخست عرضه محصولات الفون، چهار مدل از گوشی‌های این شرکت شاملP8000، P4000، S2 و G9 با پشتیبانی این شرکت وارد بازار کشور شده‌اند و به زودی مدل‎های دیگر برند الفون نیز عرضه خواهند شد.»

مدیر عامل مهبانگ درباره نحوه پشتیبانی محصولات الفون در ایران گفت: «خوش‌بختانه با همکاری و تعامل میان شرکت‌های مهبانگ و الفون تمام گوشی‌های این شرکت با پشتیبانی و گارانتی مهبانگ در اختیاران کاربران ایرانی قرار می‌گیرند. بر این اساس، در نظر داریم تا با ارائه خدمات پس از فروش مستقیم مهبانگ، پاسخ‎گوی پشتیبانی مدنظر مشتریان باشیم.»

مراسم رونمایی از گوشی الفون در ایران

لواسانی درباره توزیع محصولات الفون در کشور توضیح داد: «به منظور تامین رضایت مشتری، مهبانگ بر آن شده است تا با همکاری فروشگاه اینترنتی بامیلو فاز اول فروش خود را به صورت آنلاین آغاز کند و در فاز بعدی فروش آفلاین و تاسیس نمایندگی در شهرستان‌های مختلف را نیز به شبکه توزیع خود خواهد افزود.»

مدیر عامل مهبانگ تجارت شایگان در پایان این مراسم گفت: «امیدواریم با تمهیداتی که در زمینه عرضه، توزیع و خدمات پس از فروش محصولات الفون اندیشیده‌ایم، کاربران از معضلات معمول خرید و استفاده از گوشی‌های موبایل مصون باشند.»

ارسال یک پاسخ