پیکسل 3 لایت را در کنار دیگر گوشی‌ها ببینید: ارزان، کوچک

0
2163
پیکسل 3 لایت را در کنار دیگر گوشی‌ها ببینید: ارزان، کوچک

شرکت گوگل چندی پیش طبق روال هر سال از نسل جدید گوشی‌های پیکسل خود شامل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال رونمائی کرد امسال اما ظاهرا به جز این دو گوشی باید منتظر یک سورپرایز دیگر از این کمپانی باشیم که به خصوص خریداران با بودجه‌های محدود و کاربرانی که دلتنگ گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر نکسوس این کمپانی بودند را شادمان خواهد کرد؛ طبق این اطلاعات و تضاویری که امروز از گوشی جدیدی به نام پیکسل 3 لایت به دست آمده، گوگل نسخه کوچک‌تری از پیکسل‌های سال جدید خود را قرار است به زودی عرضه کند. پیکسل 3 لایت همانطور که از نام آن مشخص است، صفحه‌نمایش کوچک‌تری داشته و مشخصات آن نیز در سطح پائین‌تری نسبت به پرچمداران معمول این شرکت قرار دارد.

طبق اطلاعات به دست آمده، پیکسل 3 لایت یک گوشی با صفحه‌نمایش 5.65 اینچی است که از پیکسل 3 جدید 5.5 اینچی بزرگ‌تر بوده اما اختلاف فراوانی با پیکسل 3 ایکس ال، 6.3 اینچی دارد. در تصاویر مختلف منتسب به این گوشی، آن را در کنار پیکسل 3 جدید و البته چند گوشی آیفون مشاهده می‌کنیم.

Google Pixel 3 Lite Google Pixel 3 Lite Google Pixel 3 Lite

اندازه دستگاه به گوگل پیکسل اولیه که دو سال پیش معرفی شد و همچنین آیفون XR نزدیک است. صفحه‌نمایش این مدل از نوع IPS LCD با وضوح 1080×2220 پیکسل و نسبت 18.5:9 است که نسبت به پنل‌های OLED نسل سوم گوگل، کاملا جایگاه پائین‌تر خود را نشان می‌دهد.

Google Pixel 3 Lite Google Pixel 3 Lite Google Pixel 3 Lite

پردازش در پیکسل 3 لایت با پروسسور Snapdragon 670 انجام می‌شود که با وجود اینکه چیپ‌ست قدرتمندی در رده میانی به حساب می‌آید اما با پروسسور حاضر در گوشی‌های پرچمدار گوگل از لحاظ قدرت قابل مقایسه نیست. حضور این پروسسور این امیدواری را در ذهن علاقه‌مندان به گوشی‌های پیکسل در ذهن ایجاد می‌کند که از لحاظ قیمتی نیز با مدلی در رده میانی روبرو باشیم. رم دستگاه مثل پیکسل 3، چهار گیگابایت در نظر گرفته شده اما حافظه داخلی آن حداقل طبق اطلاعاتی که در این لحظه در دست داریم تنها 32 گیگابایت بدون امکان ارتقاء است که در صورت صحت شاید بسیاری را از انتخاب این گوشی منصرف کند. دوربین گوشی خوشبختانه ظاهرا تغییری نکرده و جک 3.5 میلی‌متری هدست نیز در آن حضور دارد.

Google Pixel 3 Lite Google Pixel 3 Lite

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان ارائه و قیمت این گوشی در دسترس قرار ندارد اما برخی نسبت به معرفی پیکسل 3 لایت در CES 2019 ابراز امیدواری کرده‌اند اما با توجه به قیمت 799 دلاری نسخه پایه پیکسل 3 (با حافظه 64 گیگابایتی) احتمالا نباید منتظر قیمت چندان پائین‌تری از این گوشی بود.

منبع

ارسال یک پاسخ