کام‌بک ورتو به دنیای موبایل: با Vertu Aster P آشنا شوید

0
6526
کام‌بک ورتو به دنیای موبایل: با Vertu Aster P آشنا شوید

شرکت ورتو که تا همین چند سال پیش، نماد اشرافی‌گری در دنیای موبایل به حساب می‌آمد روزهای پر فراز و فرودی را پشت سر گذاشته و پس از تأسیس اولیه توسط شرکت نوکیا، بارها دست به دست شد و در سال 2015 به تملک یک بنیاد سوئدی به نام EQT در آمد و پس از چندی یک شرکت چینی آن را تصاحب کرد در نهایت نیز یک مشتری ترک به نام Hakan Uzan با قیمت 50 میلیون پوند، ورتو را به نام خود ثبت کرد. این شرایط اما دیری نپائید و در حالی‌که در اواخر بهار سال گذشته ورتو Signature Cobra با قیمت 360 هزار دلاری به عنوان یکی از آخرین گوشی‌های این شرکت به بازار عرضه گردید،‌ سرانجام در تیرماه سال قبل ورتو با 128 میلیون پوند بدهی ورشکسته شد. در این شرایط و در حالی‌که کمتر کسی انتظار دیدن یک ورتوی دیگر را در بازار شد این برند با یک اندرویدفون جالب دوباره به دنیای موبایل بازگشته است؛ Vertu Aster P طبق انتظار از این برند با دیزاین و متریال بی‌نظیری ارائه شده و البته قیمت آن نیز در خور برند Vertu است. Vertu Aster P که روز گذشته در شهر پکن رونمائی شد از فریمی با آلیاژ تیتانیوم ساخته شده و پوشش شیشه‌ای از جنس یاقوت (Sapphire) در جلو و پنلی با چرم طبیعی در پشت دارد.

کام‌بک ورتو به دنیای موبایل: با Vertu Aster P آشنا شوید

Vertu Aster P یک گوشی اندرویدی با صفحه‌نمایش 4.97 اینچی با وضوح 1080p است که روی ان با پوششی از جنس یاقوت پوشانده شده است. پردازش در این گوشی با Snapdragon 660 انجام می‌شود و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. در پشت دستگاه یک دوربین 12 مگاپیکسلی وجود دارد و برای گرفتن سلفی نیز می‌توانید روی یک دوربین 20 مگاپیکسلی حساب کنید. این مشخصات سخت‌افزاری البته در لیست جذابیت‌های این گوشی مطمئنا در انتها قرار می‌گیرند و مثل همیشه، Aster P نیز مثل بقیه ورتوها در بخش بدنه و طراحی ظاهری، فوق‌العاده عمل می‌کند.

کام‌بک ورتو به دنیای موبایل: با Vertu Aster P آشنا شوید

Vertu Aster P  در دو سری مختلف شامل باروک (Barooque) و گوتیک (Gothic) عرضه می‌شود که تفاوت آنها عمدتا در ظاهر گوشی است. در بخش پشتی دستگاه در هر دو سری دو پنل که به محوطه فلزی زیر دوربین لولا شده‌اند وجود دارد که مثل بال پرنده گوشده می‌شود و به درهای اتومبیل لوکس Mercedes SLS شباهت دارد. برای این درهای زیبا البته کارکرد پیچیده‌ای در نظر گرفته نشده و در آنها می‌توان سیم‌کارت‌ گوشی را قرار داد زیر یکی از این درپوش‌ها نیز امضای شخص طراحی کننده این گوشی دیده می‌شود.

کام‌بک ورتو به دنیای موبایل: با Vertu Aster P آشنا شوید

Vertu Aster P مثل بقیه گوشی‌های Vertu امکان استفاده از سرویس‌های اختصاص این برند را دارد و به همین منظور دکمه خاصی روی دستگاه قرار داده شده که شما را به یک سرویس VIP اختصاصی برای انجام کارهائی مثل برنامه‌ریزی سفر، رزرو میز شام و بسیاری موارد دیگر متثل می‌کند. این گوشی با اندزوید 8.1، باتری 3,200mAh مجهز به شارژ سریع (Quick Charge 3.0) و تکنولوژی V Talk‌ ارائه می‌شود که این آخری امکان رمزگذاری مکالمات و تماس‌های کاربران را برای امنیت بیشتر فراهم می‌کند.

کام‌بک ورتو به دنیای موبایل: با Vertu Aster P آشنا شوید

نسخه باروک این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی،‌ قهوه‌ای و رنگ ترکیبی نارنجی موسوم به Twilight با قیمت 29,800 یوان (نزدیک به 4,200‌ دلار) عرضه می‌شود و نسخه گوتیک نیز در رنگ‌های مشکی و سفیدبا قیمت بالاتر 35,800 یوانی (نزدیک به 5,100 دلار) در دسترس قرار می‌گیرد. گران‌قیمت‌ترین نسخه این سری نیز نسخه طلائی این گوشی موسوم به Vertu Aster P Dazzling Gold است که 98,000 یوان (14,120 دلار) قیمت دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ