گوشی تاشو تا سال 2019 در برنامه سامسونگ نیست!

0
3666
گوشی تاشو تا سال 2019 در برنامه سامسونگ نیست!

ساخت یک گوشی تاشو با صفحه‌نمایشی یکپارچه که روی خود خم می‌شود می‌تواند تحولی در صنعت اسمارت‌فون ایجاد کند و با اینکه گزارش‌های پراکنده‌ای از احتمال ساخت یک گوشی تاشو توسط سامسونگ در سال جاری خبر می‌داد و حتی در برخی خبرهای دیگر زمان ساخت این گوشی قبل از نوت 8 در سال جاری تخمین زده شده بود، اینک تمامی این احتمالات در خبری ناگهانی نقش بر آب شده است.

خبر امروز به نقل از Kim Tae-Woong مهندس ارشد سامسونگ دیسپلی منتشر شده که در آن ضمن اشاره به فروش خوب گوشی‌های فاقد حاشیه جانبی (گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس) ارائه یک فناوری تازه که به صورت تجاری تا سال 2019 عرضه می‌شود فاقد وجهه منطقی تلقی شده است. این اظهارنظر را می‌توان نقطه پایانی بر تمامی حدس و گمان‌هایی که به ارائه گوشی تاشو سامسونگ با نام احتمالی Galaxy X اشاره داشتند دانست.

گوشی تاشو تا سال 2019 در برنامه سامسونگ نیست!

Kim همچنین در گفت‌وگو با رسانه‌های کره‌ای تأیید کرده که صفحه‌نمایش قابل استفاده در این فناوری هنوز آماده نیست و هنوز برخی چالش‌های فنی پیش روی آن قرار دارند. این صفحه‌نمایش تنها در یک وجه قابل خم شدن خواهد بود و برای آماده شدن صفحه‌نمایشی که از هر دو طرف آمادگی خمش را داشته باشد باید احتمالا بیش از 2 سال به انتظار بنشینیم.

تحلیلگران کره‌ای نیز بازار گوشی‌هایی در سطح S8 را برای سامسونگ مناسب دانسته و سود Samsung Display تنها از بخش OLED های بدون حاشیه را 20 درصد تلقی کرده‌اند.

منبع

ارسال یک پاسخ