گوشی عجیب موتورولا با 4 دوربین اصلی

0
3731
گوشی عجیب موتورولا با 4 دوربین اصلی

افزایش تعداد دوربین در گوشی‌های موبایل یکی از ترندهای اصلی دنیای اسمارت‌فون‌ در یکی دو سال گذشته بوده و این تعداد از دو به سه و چهار نیز افزایش پیدا کرد و Nokia 9 PureView این رقم را حتی به 5 دوربین نیز افزایش داد. چندی پیش اطلاعاتی در مورد دو گوشی Motorola P40 Power و P40 Note به عنوان اولین اسمارت‌فون‌های مجهز به 3 دوربین در بخش پشتی منتشر شد و حالا تصاویر و رندرهائی از یک گوشی عجیب موتورولا با 4 دوربین اصلی در دسترس قرار گرفته است.

گوشی عجیب موتورولا با 4 دوربین اصلی

تصاویر این گوشی عجیب که توسط لیکر معروف توئیتری، OnLeaks منتشر شد ظاهرا دارای یک صفحه‌نمایش 6.2 اینچی‌ست که یک سنسور اثر انگشت را درون خود دارد. در بخش پشتی این مدل به سبک هواوی میت 20 پرو از چهار دوربین در یک کادر مربعی استفاده شده که دوربین اصلی آن یک نمونه 48 مگاپیکسلی‌ست. ابعاد این گوشی 8.8×75×158.7 میلی‌متر است و هنوز مشخص نیست که این ضخامت اعلام شده شامل برآمدگی دوربین می‌شود یا خیر؟

از دیگر اطلاعاتی که از خلال تصاویر ذکر شده می‌توان به آنها اشاره کرد باید به دکمه پاور و ولوم تغییر صدا در سمت راست،‌ جک هدفون و پورت USB-C در پائین و درگاه سیم‌کارت و اسپیکر در بالا اشاره کرد. در این مجموعه همچنین یک حفره کوچک در قسمت پائینی پشت دستگاه دیده می‌شود که احتمالا میکروفون سوم گوشی خواهد بود. نام اصلی و دیگر مشخصات سخت‌افزاری این مدل هنوز مشخص نیست اما از روی مشصخصات ارائه شده و سابقه موتورولا در این زمینه می‌توان انتظار داشت که با یک گوشی پیشرفته رده میانی با پردازنده‌‌های برتر سری 6 یا 7 کوالکام همراه با حافظه داخلی و رم بالا، روبرو باشیم.

منبع

ارسال یک پاسخ