گوشی مخصوص بازی Razer Phone‌ با 8 گیگ رم آمد!

0
2857
گوشی مخصوص بازی Razer Phone‌ با 8 گیگ رم آمد!

همین روز گذشته با شما در مورد گوشی مخصوص بازی Razer Phone‌ سخن گفتیم این گوشی امروز به صورت رسمی رونمایی شد و امکاناتی که در طی این مدت از آنها صحبت می‌شد بالاخره به حقیقت پیوست. شرکت Razer از مدت‌‌ها پیش به عنوان کمپانی فعال در زمینه ساخت تجهیزات و لوازم جانبی مرتبط با گیم و بازی شناخته می‌شود؛ از سوی دیگر در سال 2015 پروژه‌ای در سایت تجمیع سرمایه Kickstarter برای ساخت اسمارت‌فونی به نام Robin از شرکت Nextbit کلید خورد که به زودی به گوشی محبوب و پر فروشی تبدیل شد از این گوشی به عنوان نخستین اسمارت‌فون مبتنی بر کلاد یاد می‌شد و شرکت Nextbit را در زمانی کوتاه بر سر زبان‌ها انداخت. در اوائل سال 2017، شرکت Razer، شرکت نکست‌بیت را تحت تملک خود درآورد و از همان ابتدا حرف و حدیث‌ها در مورد ساخت یک گوشی توسط ریزر بر سر زبان‌ها افتاد؛ Razer Phone‌ با توجه به سابقه آن در مجموعه Nextbit شباهت‌های دور و نزدیکی به Robin دارد و مواردی مثل کناره‌های تیز و شارپ و نوع طراحی لنزهای دوربین به خوبی از تأثیر تیم طراحی نکست‌بیت سخن می‌گویند.

گوشی مخصوص بازی Razer Phone‌ با 8 گیگ رم آمد!

این گوشی که از یک شاسی تمام آلومینیومی CNC شده شکل گرفته و دارای کانورتور 24 بیت دیجیتال به آنالوگ است. در بخش جلویی دستگاه نیز دو اسپیکر استریو دیده می‌شود که از Dolby Atmos پشتیبانی کرده و هریک برای خود آمپلی‌فایر جداگانه‌ای دارد و همچنین توسط THX نیز کیفیت آنها تأیید شده است که این موضوع برای اولین بار در یک گوشی موبایل رخ می دهد. کیفیت و قدرت صدا در این گوشی به گفته شرکت سازنده، بالاترین میزان در یک گوشی موبایل تا به امروز است. به عنوان یک نکته منفی باید از نبود جک هدست در این گوشی یاد کرد که البته در جعبه دستگاه یک مبدل پورت USB Type-C به جک هدست ارائه می‌شود.

گوشی مخصوص بازی Razer Phone‌ با 8 گیگ رم آمد!

صفحه‌نمایش دستگاه یک نمونه 5.7 اینچی QHD با فناوری ساخت IGZO شرکت شارپ است که جالب‌ترین نکته در مورد آن 120 هرتزی بودن نرخ بازسازی تصویر در آن است که دو برابر مقدار فعلی و معمول گوشی‌های موبایل بوده و حرکت کاملا روان‌تری را رقم می‌زند. خود شرکت شارپ چندی پیش Aquos R Compact را با همین نرخ بازسازی صفحه معرفی کرده بود. پردازش در این گوشی با اسنپدراگون 835 و 8 گیگ رم انجام شده که این آخری را به سادگی حتی در گوشی‌های پرچمدار نیز نمی‌توانید پیدا کنید.

گوشی مخصوص بازی Razer Phone‌ با 8 گیگ رم آمد!

در بخش پشتی Razer Phone‌ از یک دوربین 12 مگاپیکسلی f/1.75 و یک دوربین 13 مگاپیکسلی f/2.6 استفاده شده که در ترکیب با هم 2 برابر زوم اپتیکال را ارائه می‌کنند. در کنار این دوریبن‌ها، دو فلش با توناژ رنگی متفاوت نیز دیده می‌شود. سنسور اثر انگشت در Razer Phone‌ روی دکمه پاور در کناره دستگاه قرار دارد که تا به امروز به جز در گوشی‌های سونی در کمتر نمونه دیگری دیده شده است. حافظه داخلی دستگاه 64 گیگابایت بوده و باتری آن 4,000mAh ظرفیت دارد. این گوشی البته کمی سنگین و ضخیم بوده و 197 گرم وزن و 8 میلی‌متر ضخامت دارد. این گوشی قرار است از 17 توامبر (26 آبان) روی سایت Razer با قیامت 700 دلار در دسترس قرار بگیرد.

منبع

ارسال یک پاسخ