گیگابایت Aorus X9 باریک‌ترین لپ‌تاپ SLI بازار

0
2388
گیگابایت Aorus X9 باریک‌ترین لپ‌تاپ SLI بازار

گیگابایت Aorus X9 جدیدترین لپ‌تاپ این شرکت تایوانی است که امروز با عنوان بازیک‌ترین لپ‌تاپ SLI جهان معرفی شد. این لپ‌تاپ دارای صفحه‌کلید مکانیکی و سیستم خنک‌کننده مجهز به 4 فن است که علاوه بر این به گفته شرکت شرکت سازنده نخستین نمونه در این سطح با لایت‌بار RGB چند منظوره و چراغ‌های RGB برای شاسی است.

گیگابایت Aorus X9 باریک‌ترین لپ‌تاپ SLI بازار

گیگابایت Aorus X9 در بخش پردزاشی از پروسسور Inte Core i7-7820HK با 16 گیگابایت حافظه رم و تا 1 ترابایت حافظه SSD و 1 ترابایت هارد درایو است. وضوح صفحه‌نمایش IPS این مدل 2160×3840 پیکسل بوده و از جنس ضد بازتاب نور روی آن استفاده شده است. دو اسپیکر و 2 ووفر برای این مدل در نظر گرفته شده که از لحاظ صوتی نیز شرایط ایده‌آلی را برای کاربران گیم فراهم می‌‌کند. در بخش پورت‌های ارتباطی این دستگاه از یک پورت Thunderbolt 3، یک پورت USB 3.1 نوع USB Type-C، سه پورت USB 3.1 نوع A،‌یک مینی‌دیسپلی پورت، یک HDMI، یک جک هدست، یک پورت میکروفون و یک کارت‌خوان SD استفاده شده است.

گیگابایت Aorus X9 باریک‌ترین لپ‌تاپ SLI بازار

اما خصوصیت اصلی گیگابایت Aorus X9 به گرافیک آن تعلق دارد؛ در ساختار این مدل از دو گرافیک Nvidia GeForce 1070 استفاده شده که هریک 8 گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR5 دارند. این مدل در دو نسخه یکی با درایو 512 گیگابایتی SSD و دیگری با دو درایو 512 گیگابایتی SSD ارائه می‌شود که اولی دارای قیمت 3,649 دلار است و دومی با قیمت 3,799 دلار به فروش می‌رسد.

منبع

ارسال یک پاسخ