Fossil Sport اسمارت‌واچ 255 دلاری با Snapdragon Wear 3100

0
1854
Fossil Sport اسمارت‌واچ 255 دلاری با Snapdragon Wear 3100

شرکت کوالکام دو ماه پیش از مدت‌ها انتظار، چیپ‌ست پردازشی مخصوص ساعت‌های هوشمند این شرکت را پس از سال‌ها آپگرید کرد و Snapdragon Wear 3100 را جایگزین Wear 2100 کهنسال نمود. عمده بهبود این چیپ‌ست در بخش مصرف انرژی و باتری به وقوع پیوسته بوده و کو-پروسسور جدیدی به اسم Qualcomm QCC1110 نیز این چیپ‌ست را در زمینه انجام کارهائی نظیر تشخیص کلمات بدون مصرف بالای انرژی یاری می‌دهد. کوالکام در همان زمان رونمائی از این چیپ‌ست کمپانی‌های فسیل، Louis Vuiton و Montblac را به عنوان اولین مشتریان این چیپ‌ست معرفی کرد. مون‌بلان Summit 2 چندی پیش به‌عنوان اولین اسمارت‌واچ مجهز به Wear 3100 معرفی شد و حالا نوبت به شرکت فسیل برای محصولی در این رده رسیده است؛ اسمارت‌واچ Fossil Sport که امروز به صورت رسمی معرفی شد یک  ساعت هوشمند دایره‌ای با ساختاری جذابی و طرحی جوان‌پسندانه است که با عنوان اسپورت آن هماهنگی دارد؛ Fossil Sport در دو نسخه مختلف 41 و 43 میلی‌متری ارائه می‌شود که به ترتیب دارای بندهای استاندارد 18 و 22 میلی‌متر هستند که در 28 رنگ مختلف در دسترس قرار می‌گیرند.

Fossil Sport اسمارت‌واچ 255 دلاری با Snapdragon Wear 3100

جنس بدنه ساعت از فلز و پلاستیک است که این ترکیب جدا از قیمت، ظاهرا برای کاهش وزن دستگاه به کار گرفته شده است. Fossil Sport به اپلیکیشن جدید Google Fit مجهز است و بنابراین جذابیت بالائی برای ورزشکاران خواهد داشت. این ساعت هوشمند علاوه بر این، برای پرداخت‌های بی‌سیم از درگاه NFC بهره می‌برد و سنسور ضربان قلب و GPS نیز لیست امکانات آن را تکمیل می‌کنند. ارتفاع سنسور، سنسور تشخیص نور محیطی، میکروفون و اسپیکر جهت تماس دیگر مشخصات این ساعت را تشکیل می‌دهند. سیستم‌عامل این ساعت نیز طبیعتا آخرین نسخه از Wear OS گوگل است.

فسیل اسپورت قرار است ظرف یکی دو روز آینده با قیمت 255 دلار به بازار آمریکا عرضه شود و حضور آن در بازارهای جهانی نیز به 3 روز دیگر در 12 نوامبر (21 آبان 1397) موکول شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ