هواوی و احتمال ارائه لپ‌تاپ هایبریدی Matebook با قلم

0
2953
احتمال ارائه میت بوک توسط هواوی

برای هواوی دست یافتن به هر قله دست نیافتنی و غیر ممکنی در سال‌های گذشته کار آسان و ساده‌ای بوده است به همین علت یافتن بازارهای جدید برای این شرکت یکی از موارد معمول به حساب می‌آید. در تازه‌ترین خبرهای تایید نشده از احتمال ارائه یک دیوایس تبدیل شدنی به نام Matebook از سوی هواوی سخن به میان آمده که احتمالا در MWC 2016 از آن خواهیم شنید.

هواوی نیز همچون بسیاری دیگر از شرکت‌های IT قرار است در یکشنبه آینده در 21 فوریه (2 اسفند) یعنی یک روز قبل از آغاز نمایشگاه MWC 2016 در بارسلون اسپانیا جلسه خبری خود برای معرفی محصولات جدید این برند را برگزار می‌کند. با اینکه هنوز مشخص نیست دقیقا چه محصولاتی از سوی هواوی در این جلسه ارائه می‌شود اما برخی حدس و گمان‌ها از امکان ارائه یک لپ‌تاپ هایبریدی دارای قلم با قابلیت اتصال به داک کیبوردی سخن به میان آمده است. این دیوایس در صورت به حقیقت پیوستن به احتمال فراوان، Matebook نامیده خواهد شد.

احتمال ارائه میت بوک توسط هواوی

از جمله مواردی که احتمال مشاهده واقعی این دیوایس را تقویت می‌کند دعوت‌نامه‌ای ست که مدیر اجرایی هواوی، Richard Yu‌ برای جلسه روز 21 فوریه در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است حضور قلم و اشاره به New Style of business در این دعوت‌نامه تلویحا به امکان ارائه یک محصول کاملا جدید اشاره دارد.

احتمال ارائه میت بوک توسط هواوی

با توجه به اینکه Mate 8 تنها سه ماه پیش معرفی شد این محصول تازه‌ نمی‌تواند بار دیگر در کلاس فبلت‌ها و مدل‌های Mate قرار داشته باشد و به احتمال زیاد باید منتظر Matebook باشیم که در گذشته نیز بارها در مورد آن شایعاتی منتشر شده بود. میت‌بوک طبق خبرهای تایید نشده دارای صفحه‌نمایش 12.9 اینچی، پردازنده اینتل و ویندوز 10 بوده و کاربران بیزینسی را با قیمتی بالا هدف قرار داده است.

منبع

 

ارسال یک پاسخ