ال‌جی X Cam و C Screen معادل‌های ارزان G5 و V10

0
2435
معرفی ال جی x cam و x screen

با تغییر سمت و سوی بازار در چند سال گذشته به ارائه گوشی‌های ارزان‌قیمت شرکت ال‌جی نیز همچون دیگر بزرگان دنیای موبایل چاره‌ای جر حرکت با سرعت تمام به این سمت ندارد. در همین راستا این شرکت به تازگی پس از معرفی Stylus 2 حالا دو گوشی تازه‌ به نام‌های X Cam و X Screen را معرفی کرده که در مشخصات اصلی خود به ترتیب به G5 و V10 شباهت دارند.

LG X Cam همانطور که از نام آن مشخص است روی مجموعه دوربین دستگاه تمرکز بیشتری دارد. این گوشی به سبک LG G5 از دو دوربین در بخش پشتی بهره می‌برد این دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی بوده و به احتمال فراوان کاربری دوربین با وضوح کمتر برای تعیین عمق میدان و تغییر فوکوس پس از برداشت تصویر است. در بخش جلوی دستگاه نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

معرفی ال جی x cam و x screen

صفحه‌نمایش دستگاه 5.2 اینچی فول اچ‌دی است و یک چیپ‌ست 8 هسته‌ای، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی با اندروید 6 مارشملو ارائه می‌شود در سوی دیگر LG X Screen نیز ویژگی اصلی خود را در نام دستگاه پنهان کرده است. این گوشی به سبک LG V10 از دو صفحه‌نمایش در بخش رویی بهره می‌برد که صفحه‌نمایش اصلی 4.93 اینچ HD بوده و صفحه‌نمایش دوم 1.76 اینچی با وضوح 80×520 پیکسل است.

چیپ‌ست 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی در کنار دوربین‌های 13 و 8 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه سایر موارد قابل ذکر در مورد این مدل را تشکیل می‌دهند. این گوشی نیز با اندروید 6 مارشملو ارائه می‌شود.

در مورد قیمت این دو گوشی هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ