آیفون 7s و آیفون 8 هر دو در ابتدای پاییز می‌آیند

0
2558
آیفون 7s و آیفون 8 هر دو در ابتدای پاییز می‌آیند

در طی چند هفته گذشته خبرها و شایعات بیشماری در مورد آیفون‌های بعدی شرکت اپل از جمله سری آیفون 7s و ایفون ده‌ساله‌گی این شرکت موسوم به آیفون 8 به گوش رسیده است. در این میان تقریبا در اکثر موارد مشکلات ساخت آیفون 8 و درگیری طراحان آن با چند مشکل از جمله قرارگیری سنسور اثر انگشت در زیر شیشه صفحه‌نمایش و چگونگی کارکرد دوربین اسکن سه‌بعدی چهره در بخش جلویی دستگاه به عقب افتادن زمان ارائه این گوشی اشاره داشتند. در  خبرهایی که پیش از این منتشر شده بود برخی حتی به ماه یا سال آینده برای ارائه این گوشی به بازار اشاره داشتند. تقریبا تمامی خبرهای جدید در مورد ایفون 8 به انتقال سنسور اثر انگشت به بخش پشتی و حل شدن یکی از مشکلات طراحان این مدل (حداقل به صورت مقطعی) اشاره دارند.

آیفون 7s و آیفون 8 هر دو در ابتدای پاییز می‌آیند

خبر جدید در این رابطه به نقل از روزنامه چینی Economic Daily Times منتشر شده که در طی آن به ارائه سری آیفون 7s و آیفون 8 درست همانند سال‌های قبل به بازار اشاره شده است. در این گزارش آمده که اپل همانند سال‌های پیش سه گوشی جدید خود را در ماه اکتبر به بازار ارائه می‌کند. اپل از آیفون 4 به این سو آیفون‌های خود را هر سال در ماه سپتامبر به نمایش می‌گذاشت و ورود به بازار آنها نیز حوالی اکتبر اتفاق می‌افتد امری که این روزنامه چینی معتقد است امسال نیز با حضور هر سه آیفون تکرار می‌شود.

در حالی که با اواخر تابستان و اوائل پاییز هنوز فرصت زیادی باقی مانده است نمی‌توان ادعاهای این منبع را نیز کاملا منطبق با واقعیت دانست و برای زاستی‌آزمایی آن نیاز به گذر زمان خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ