تصاویر و ویدئویی از نوکیا 9 با 5 دوربین!

0
2348
تصاویر و ویدئویی از نوکیا 9 با 5 دوربین!

صحبت در مورد نوکیا 9 محصول پرچمدار کمپانی HMD از مدت‌ها پیش در جریان است و ایده حضور 5 دوربین در بخش پشتی این دوربین جذابیت ویژه‌ای را به آن بخشیده است. امروز اما به لطف حساب کاربری توئیتری OnLeans و 91Mobiles که پیش از این سابقه مطلوبی در ارائه اطلاعات دقیق داشته اند تصاویری با وضوح بالا همراه با یک ویدئوی 360 درجه‌ای از نوکیا 9 در دست داریم که در صورت به واقعیت پیوستن اطلاعات جالبی را در مورد این گوشی ارائه می‌دهند. تعداد دوربین‌های بخش پشتی گوشی‌های هوشمند در ابتدای سال جاری میلادی به جز یک استثنا، حداکثر 2 عدد بود اما این تعداد به سرعت به سه عدد و حتی چهار عدد (در Samsung A9) افزایش پیدا کرد و حالا در نوکیا 9 صحبت از 5 دوربین در پشت دستگاه است که به صورت دایره‌ای قرار گرفته‌اند. یک نکته جالب در این میان نبود برند PureView‌ در کنار این دوربین‌هاست که پیش از این حضور آن پیش‌بینی می‌شد البته برچسب Zeiss همچنان در این بخش دیده می‌شود.

تصاویر و ویدئویی از نوکیا 9 با 5 دوربین!

در بخش پشتی خبری از سنسور اثر انگشت نیست چرا که ظاهرا این سنسور به درون صفحه‌نمایش 5.9 اینچی QHD+ گوشی که دارای نسبت 18:9 است و خوشبختانه از ناچ نیز در آن خبری نیست، منتقل شده است. بالای این صفحه‌نمایش تنها یک دوربین وجود دارد. در این گوشی طبق اطلاعات به دست آمده از جک هدست خبری نیست و مثل اکثر دیگر گوشی‌های فعلی بازار، از پورت USB-C بدین‌منظور استفاده شده است. جنس بخش پشتی از شیشه بوده و بدین‌ترتیب احتمالا امکان شارژ بی‌سیم باتری 4,150 میلی آمپر ساعتی دستگاه وجود دارد.

تصاویر و ویدئویی از نوکیا 9 با 5 دوربین!

در زمینه اندازه‌های این گوشی به ابعاد 7.9×75×155 میلی‌متری اشاره شده و احتمالا استاندارد IP نزدیک با بالاتری نسبت به Nokia 8 Sirocco برای آن در نظر گرفته می‌شود. یک نکته جالب دیگر در مورد طراحی دستگاه طبق عکس‌های منتشر شده، حضور سه میکروفون در پیرامون آن است.

تصاویر و ویدئویی از نوکیا 9 با 5 دوربین!

چیپ‌ست پردازشی گوشی احتمالا Snapdragon 845 همراه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که این موضوع با توجه به نزدیک بودن ارائه نسل بعدی چیپ‌ست‌های کوالکام با فناوری 7 نانومتری، خبر جذابی برای طرافداران نوکیا نخواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ