سرفیس Earbuds پاسخ مایکروسافت به AirPods اپل

0
1479
سرفیس Earbuds پاسخ مایکروسافت به AirPods اپل

در حالی‌که اکثر شرکت‌های سازنده گجت‌های دیجیتالی ساخت هدفون‌های کاملا بی‌سیم به تبع AirPods اپل را آغاز کرده‌اند و نمونه‌هایی مثل شیائومی AirDots Pro، سونی WF-1000XM3 و نمونه‌های مشابه دیگری از هواوی، سامسونگ و Echo Buds جدید آمازون از آن جمله‌اند حالا شرکت مایکروسافت نیز با معرفی سرفیس Earbuds به این جمع پیوسته است. هدف از سایت Earbuds البته با آنچه معمولا در این کلاس سراغ داریم متفاوت بوده و به جای کاربری‌های اکتیو و ورزشی، این شرکت، ظاهرا بیشتر خریداران بیزینسی را مد نظر داشته است.

سرفیس Earbuds پاسخ مایکروسافت به AirPods اپل

سرفیس Earbuds از طراحی نسبتا عجیبی برخوردار است که همانند یک گوشواره کل محوطه داخلی گوشی کاربر را در بر می‌گیرد و شاید برای کاربران مرد این هدست جذابیتی کمتری نسبت به کاربران خانم داشته باشد. این هدست بی‌سیم با یک شارژ، 8 ساعت دوام باتری را ارائه می‌کند و با کمک کیس شارژینگ، این زمان دو ساعت دیگر نیز افزایش می‌یابد. این ایرباد، از قابلیت‌های Androi Fast Pair و Windows Swift Pair پشتیبانی کرده و با توجه به لمسی بودن بخش خارجی آن، از امکان کنترل با کشیدن دست برخوردار است.

سرفیس Earbuds پاسخ مایکروسافت به AirPods اپل

در این ایرباد از میکرفون‌های دوگانه جهتی استفاده شده و Spotify نیز به صورت داخلی در آن‌ها مورد پشتیابنی قرار دارد (هر چند این ویژگی چندان توسط مایکروسافت توضیح داده نشده است). امکان تبدیل صدا به متن در مجموعه آفیس 365، حرکت در بین اسلایدهای پاورپوینت با کشیدن دست و در نهایت امکان ترجمه متن به بیش از 60 زبان، از جمله دیگر امکانات سرفیس Earbuds به شمار می‌روند.

این هدست قرار است در ادامه سال جاری میلادی با قیمت 249 دلار به بازار عرضه شود هرچند با توجه به شکل ظاهری از یک سو و قیمت نسبتا پایین‌تر رقبای آن از سوی دیگر احتمالا شرایط سختی را برای جلب توجه کاربران خواهد داشت. این نخستین تلاش مایکروسافت برای حضور در بازار هدفون‌های حرفه‌ای نیست و سال گذشته نیز همزمان با معرفی سرفیس پروی 6، از Surface Headphone رونمای کرده بود.

منبع

ارسال یک پاسخ