پرچمدار جدید نوکیا پس از 3 سال: 25 مرداد معرفی نوکیا 8

0
3553
پرچمدار جدید نوکیا پس از 3 سال: 25 مرداد معرفی نوکیا 8

بیش از 3 سال از آخرین باری که نام نوکیا در کنار یک پرچمدار بزرگ بازار قرار گرفت می‌گذرد؛ Lumia 930 آخرین پرچمدار ارائه شده زیر نام نوکیا بود که در بهار سال 2014 به صورت رسمی معرفی شد از آن زمان تا به امروز با حذف نام نوکیا دیگر هیچ پرچمدار و گوشی پیشرفته‌‌ای در سطح اول بازار با این نام به بازار ارائه نشد اما این ظاهرا قرار است این طلسم سه ساله شکسته شده و پرچمدار جدید نوکیا با نام Nokia 8 ظرف همین دو سه هفته آینده به صورت رسمی معرفی شود. این گوشی تا به امروز سوزه خبرهای بسیاری بوده و پس از آنکه ماژول دوربین‌ نوکیا 8 با دو لنز و نشان زایس لو رفت چند روز پیش نیز مشخصات و عکس رسمی Nokia8 در دو رنگ آبی و سفید به معرض نمایش گذشته شد.

این پرچمدار جدید نوکیا ظاهرا طبق دعوت‌نامه‌‌هایی که این شرکت فنلاندی و مجموعه HMD به عنوان صاحب‌امتیاز آن در حال ارسال کردن هستند به صورت رسمی در 16 آگوست (25 مرداد) در مراسمی رونمایی می‌شود. طبق آنچه تا به امروز در مورد این گوشی می‌دانیم، نوکیا 8 دارای یک صفحه‌نمایش 5.3 اینچی QHD بوده و دو دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز زایس را در پشت خود می‌بیند. پردازش در این گوشی با پیشرفته‌ترین راه‌حل فعلی بازار یعنی پروسسور Snapdragon 835 انجام شده و احتمالا 6 گیگابایت رم دارد.

پرچمدار جدید نوکیا پس از 3 سال: 25 مرداد معرفی نوکیا 8

چند روز پیش علاوه بر تصاویر این مدل در رنگ‌های آبی و سفید تصویر دیگری از نوکیا 8 به رنگی مسی-طلایی نیز به نمایش گذاشته شد که احتمالا طرفداران خاص خود را خواهد داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ