هواوی Mate 9 Pro صفحه‌نمایش خمیده از دو طرف دارد

0
2778
مشخصات تکمیلی هواوی Mate 9 Pro و Mate 9

تنها فاصله بسیار کوتاهی تا معرفی نسل بعدی اسمارت‌فون‌های سری Mate هواوی باقی مانده است. در این فاصله اطلاعات جالبی در مورد هواوی Mate 9 Pro به عنوان نسخه پیشرفته‌تر این گوشی منتشر شده و نسخه معمولی میت 9 نیز در تصاویری نزدیک به رندرهای آفیشیال ظاهر شده است.

نخستین اطلاعات در مورد این سری به تصاویری مربوط می‌شود که Evan Blass معروف به evleaks در توئیتر خود قرار داده است. این رندرهای جذاب بنفش ارغوانی به گفته این لیکر معروف به میت 9 تعلق دارد و در آن مواردی که از پیش در مورد این گوشی مطرح شده بود همچون حضور دوربین‌های دوگانه دیده می‌شود. در این تصاویر همچنین دیگر اجزای پیرامونی دوربین از بالای لنز به کناره‌های آن نقل مکان کرده‌اند و نشان لایکا نیز در این قسمت همانند سری P9 به خوبی به چشم می‌خورد. سنسور اثر انگشت نیز طبق معمول در پشت دستگاه قرار دارد.

مشخصات تکمیلی هواوی Mate 9 Pro و Mate 9

طبق اطلاعاتی که تا به امروز به دست آمده میت 9 دارای صفحه‌نمایش تخت 5.9 اینچی با وضوح 1080p است و دو دوربین 20 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار دارد در بخش پردازشی این گوشی حداکثر از 6 گیگابایت رم استفاده شده و پروسسور آن نیز از نوع Kirin 960 است نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی این گوشی دارای 4 گیگابایت رم هستند و تنها نسخه 256 گیگابایتی از 6 گیگابایت RAM بهره می‌برد.

هواوی Mate 9 Pro در سوی دیگر تنها در صفحه‌نمایش دو تغییر بزرگ و حیاتی را ایجاد کرده است. از یک سو پنل صفحه‌نمایش از هر دو سو خمیده بوده و فرمی همانند سری edge سامسونگ را نشان می‌دهد و از سوی دیگر وضوح تصویر نیز با حفظ سایز پنل این بار به QHD یا 2560×1440 پیکسل ارتقا پیدا کرده است. به جز این دو مورد هواوی Mate 9 Pro ظاهرا هیچ تفاوت دیگری با میت 9 معمولی ندارد.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ