سامسونگ گلکسی C9 Pro با 6 گیگ رم آمد

0
3764
معرفی رسمی گلکسی C9 Pro

همانطور که پیش از این نیز پیش‌بینی می‌شد شرکت سامسونگ امروز از جدیدترین اسمارت‌فون خود برای بازار چین رونمایی کرد؛ گلکسی C9 Pro با وجود برخورداری از 6 گیگابایت رم که بیشترین مقدار در بین اسمارت‌فون‌های این شرکت تا به امروز است همچنان به رده میانی تعلق دارد و باید آن را از دیوایس‌های پیشرفته سری Galaxy S جدا کرد.

معرفی رسمی گلکسی C9 Pro

گلکسی C9 Pro دیوایس غول‌پیکری با صفحه‌نمایش 6 اینچی فول اچ‌دی با فناوری Super AMOLED است که در بخش پشتی آن یک دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی فریم f/1.9 و دو فلش LED با توناژ رنگی متفاوت به چشم می‌خورد. در بخش جلوی این گوشی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیگر با f/1.9 دیده می‌شود.

معرفی رسمی گلکسی C9 Pro

آنچه این گوشی را خاص کرده است بی‌شک حضور رم 6 گیگابایتی درون این مدل است که تا به حال در گوشی دیگری از سامسونگ دیده نشده اما با این وجود پروسسور آن از پرچمداران فاصله دارد و نسخه جدید Snapdragon 653 توان پردازشی آن را تامین می‌کند. گلکسی C9 Pro که تنها 6.9 میلیمتر ضخامت دارد در زمینه باتری نیز موفق عمل کرده و حضور یک واحد 4000 میلی آمپر ساعتی در آن خیال کاربران را از شارژدهی طولانی‌مدت در این مدل راحت ساخته است.

معرفی رسمی گلکسی C9 Pro

اندروید 6، حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقا، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، پورت USB Type-C، سنسور اثر انگشت و فناوری شارژ سریع باتری دیگر نکات قابل اشاره در مورد این گوشی را تشکیل می‌دهند. این گوشی از 11 نوامبر (21 آبان) به رنگ رز-گلد در چین در دسترس خواهد بود و قیمت آن در حال حاضر برای پیش‌فرض رقمی حوالی 472 دلار تعیین شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ