با کداک EKtra اندرویدفون کلاسیک آشنا شوید

0
2600
معرفی اسمارت‌فون کداک Ektra

شرکت کداک که همگان آن را به عنوان سازنده تجهیزات مرتبط با عکاسی و فیلم‌برداری می‌شناسند امروز از یک اندرویدفون زیبا و متفاوت رونمایی کرد. کداک Ektra که نام آن از یک دوربین نوآورانه 35 میلیمتری در سال‌های دور در 1941 الهام گرفته شده است یک اندرویدفون متفاوت است که حس و حال کلاسیکی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

از نگاه شرکت سازنده کداک Ektra به دنبال ایجاد تجربه‌ای کلاسیک و قدیمی است و از این رو علاوه بر خود گوشی، اکسسورهایی از جنس چرم طبیعی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. پشت گوشی از ظاهری چرمی برخوردار است و لنز دوربین آن نیز بیرون زده به سبک دوربین‌های قدیمی طراحی شده است.

معرفی اسمارت‌فون کداک Ektra

دوربین دستگاه یک نمونه 21 مگاپیکسلی دارای لنز f/2.0 و لرزه‌گیر اپتیکال است و با برخورداری از سیستم اتوفوکوس تشخیص فاز و فیلم‌برداری 4K روی کاغذ دوربین قدرتمندی به نظر می‌رسد. دو فلش با توناژ رنگی متفاوت در این مدل به کار گرفته شده و جای خالی یک فلش زنون در این قسمت نیز به خوبی احساس می‌شود. دوربین سلفی دستگاه 13 مگاپیکسلی بدون فوکوس خودکار است.

معرفی اسمارت‌فون کداک Ektra

شرکت سازنده طیف وسیعی از ویژگی‌های ویرایش تصویر را در کداک Ektra قرار داده و در بخش دوربین نیز افکت دوربین‌های سوپر 8 ددیه می‌شود. فارغ از مسائل مرتبط با دوربین، Ektra دیوایسی در سطح پرچمداران نیست؛ صفحه‌نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی، فریم پلاستیکی، چیپ‌ست پردازشی Helio X20، رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا همراه با باتری 3000mAh سایر موارد قابل اشاره در مورد این گوشی را تشکیل می‌دهند.

معرفی اسمارت‌فون کداک Ektra

این گوشی از همین سپتامبر با قیمت بسیار بالای 450 پوند به بازار بریتانیا عرضه شده و در اوائل سال 2017 در برخی دیگر کشور نیز عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ