منتظر هواوی P10 با دو صفحه‌نمایش خمیده باشید

0
2117
اطلاعات جدید در مورد هواوی P10

هواوی P10 طبق روال نام پرچمدار بعدی شرکت هواوی است که در صورت پیش رفتن اوضاع همچون گذشته باید منتظر ورود آن به بازار در ابتدای سه ماهه دوم سال آینده میلادی باشیم. در حالی که P9 با دو دوربین در بخش پشتی به بازار ارائه ظد خبرهای تایید نشده حاکی از آن هستند که باید منتظر دیدن هواوی P10 با دو صفحه‌نمایش خمیده باشیم. چندی پیش اطلاعات مقدماتی و حتی تصاویری منتسب به این گوشی منتشر شد و اینک ظاهرا تکه‌ای دیگر از پازل P10 در دسترس قرار گرفته است.

در این اطلاعات جدید بار دیگر به انتقال سنسور اثر انگشت از پشت گوشی به زیر صفحه‌نمایش اشاره شده که پیش از این نیز اشاراتی به آن شده بوده و نیم نگاهی به هر دو گوی جدید هواوی با صفحه‌نمایش‌های خمیده یعنی Mate 9 Porsche Design و honor Magic که سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش دارند به خوبی این مسئله را تایید می کند.

اطلاعات جدید در مورد هواوی P10

در بخش دیگری از شایعات پیرامون هواوی P10‌ به پشتیبانی دستگاه از شارژ بی‌سیم اشاره شده که در صورت صحت داشتن آن، نخستین پرچمدار این شرکت با این قابلیت به حساب می‌آید و با در نظر گرفتن این نکته که هواوی همواره گوشی‌های جدید خود را به صورت فلزی به بازار عرضه می‌کند (که با قابلیت شارژ سریع در تضاد است) انتظار برای دیدن جنس بدنه پشتیبانی کننده از شارژ سریع جالب خواهد بود. هنوز فاصله فراوانی تا معرفی رسمی هواوی P10‌ باقی ست و از این رو هنوز نمی‌توان با اطمینان از به واقعیت پیوستن موارد اشاره شده سخن گفت.

منبع

ارسال یک پاسخ