اولین تصاویر از وان پلاس 8 لایت – بازگشت به ارزان‌قیمت‌ها؟

0
1539
اولین تصاویر از وان پلاس 8 لایت - بازگشت به ارزان‌قیمت‌ها؟

در حالی‌که شرکت وان‌پلاس در طی سال‌های حیات خود تقریبا همیشه به ساخت گوشی‌های پیشرفته پرچمدار مشغول بوده اما این رویه همیشه نیز به همین صورت پیش نرفته و چهار سال پیش در اواخر سال 2015 گوشی میان‌رده‌ای به نام OnePlus X از این شرکت ارائه شد که با وجود آن‌که مدیرعامل این برند، Pete Lau در آن زمان از هدف شرکت مطبوع خود برای ساخت بهترین گوشی پرچمدار lite سخن گفت اما این مدل در عمل چندان مورد توجه قرار نگرفت و وان‌پلاس تا به امروز از این ایده یعنی ساخت گوشی‌های رده میانی فاصله گرفت. امروز اما در حالی‌که از چندی پیش رندرهایی از پرچمدار بعدی این برند یعنی OnePlus 8 Pro‌ در حال انتشار تصویری از یک گوشی متفاوت به نام وان پلاس 8 لایت نیز منتشر شد که در صورت به حقیقت پیوستن نشانی از بازگشت وان‌پلاس به دنیای گوشی‌های رده میانی ارزان‌قیمت‌تر خواهد بود. وان پلاس 8 لایت که تصاویر آن را سایت 91Mobiles منتشر کرده طراحی متفاوتی را نسبت به OnePlus 8 Pro ارائه می‌کند.

وان پلاس 8 لایت به تصویر کشیده شده در این ویدئو،‌از حاشیه‌های نسبتا ضخیم‌تری در کناره‌های صفحه‌نمایش بهره می‌برد و سلفی پانچی آن نیز در به جای سمت چپ، در وسط قرار گرفته است با یک محاسبه دم‌دستی در این میان می‌توان سایز صفحه‌‌نمایش این گوشی را چیزی مابین 6.4 تا 6.5 اینچ تخمین زد و وضوح صفحه‌نمایش نیز احتمالا روی فول اچ‌دی پلاس ثابت خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست که نرخ به روز رسانی صفحه در این پنل مثل پرچمداران اخیر وان‌پلاس، 90 هرتزی خواهد بود یا خیر. البته از روی تصاویر می‌توان از حضور سنسور اثر انگشت درون پنل سخن گفت.

اولین تصاویر از وان پلاس 8 لایت - بازگشت به ارزان‌قیمت‌ها؟

در زمینه دوربین برخلاف وان‌پلاس 8 پرو که دوربین‌ها به صورت عمودی در نیمه بالایی مرکز بخش پشتی قرار گرفته‌اند و شامل سه دوربین و یک ماژول ToF می‌شوند، در وان‌پلاس 8 لایت دوربین‌ها به کناره سمت چپ منتقل شده‌اند و تعداد آن‌ها نیز ظاهرا به دو عدد کاهش پیدا کرده است. سنسور ToF البته ظاهرا هنوز بر سرجای خود باقی‌ستت. درگاه USB-C در این گوشی هنوز حضور دارد اما طبق این ویدئو از جک هدست در آن خبری نیست.

اولین تصاویر از وان پلاس 8 لایت - بازگشت به ارزان‌قیمت‌ها؟

نگفته پیداست که موارد مطرح شده در رابطه با وان پلاس 8 لایت هنوز در حد حدس و گمان بوده و ممکن است هیچگاه به واقعیت مبدل نشود اما در صورت به حقیقت پیوستن، برگ برنده تازه‌ای را در اختیار شرکت BBK (شرکت مادر وان‌پلاس و برندهای Oppo و Vivo) جهت رقابت با دیگر برندهای حاضر در رده میانی قرار می‌دهد.

منبع

 

ارسال یک پاسخ