این می‌تواند OnePlus 8 Pro پرچمدار 2019 باشد!

0
1438
این می‌تواند OnePlus 8 Pro باشد!

شرکت وان‌پلاس در سال جاری بسیار فعال‌تر از گذشته بوده و تا به امروز 4 گوشی را در سری 7 خود معرفی کرده است؛ در پله اول در اواخر اردیبهشت امسال وان‌پلاس 7 و وان‌پلاس 7 پرو معرفی شدند و  در اوائل مهر ماه نیز OnePlus 7T به بازار عرضه شد. این روند همین هفته گذشته با معرفی OnePlus 7T Pro تکمیل شد. حالا با گذشت نزدیک به یک هفته از معرفی 7T Pro بار دیگر این کمپانی چینی بر سر زبان‌ها افتاده و اطلاعات و طرح‌های منتسب به نسل بعدی این گوشی با نام OnePlus 8 Pro منتشر شده است. تصاویر جدید از OnePlus 8 Pro از لیکر معروف OnLeaks در همکاری با 91Mobiles منتشر شده که در آن اولین تصویر از پرچمدار بعدی این شرکت آنطور که این منبع ادعا می‌کند، به چشم می‌خورد.

اولین نکته قابل اشاره در این تصاویر همانطور که در ویدئوی بالا می‌توان مشاهده کرد به حفره پانچی درون صفحه‌نمایش تعلق دارد که در گوشه سمت چپ جای داشته و ظاهرا یک دوربین تکی را درخود جای داده است. طبق ادعای منبع این خبر، صفحه‌نمایش OnePlus 8 Pro یک نمونه 6.65 اینچی است و در نسخه غیر پروی این گوشی نیز از یک پنل 6.5 اینچی استفاده می‌شود. نرخ به‌روزرسانی این دو پنل همچنان 90 هرتزی‌ست که در گوشی‌های اخیر این شرکت نیز تکرار شده و نکته جدیدی به حساب نمی‌آید.

این می‌تواند OnePlus 8 Pro باشد!

دیگر نکته اشاره شده در مورد این مدل، سنسور ToF بخش پشتی‌ست که همراه با سه دوربین به صورت عمودی در پشت دستگاه قرار گرفته‌اند این سنسور برای اندازه‌گیری فاصله و عمق میدان به کار گرفته شده و به‌جز تعیین عمق میدان می‌تواند برای برداشت‌های سه‌بعدی و واقعیت افزوده نیز به‌کار گرفته شود.

این می‌تواند OnePlus 8 Pro باشد!

منبع این خبر، ابعاد گوشی را 8.8×74.4×165.3 میلی‌متر اعلام کرده و طبق تصاویر نیز درگاه USB-C و دریچه اسپیکر در پایین قابل مشاهده است. اطلاعات در مورد این اسمارت‌فون هنوز در مراحل کاملا ابتدایی قرار دارد و بدون شک ممکن است بخشی از موارد اشاره شده در این مطلب یا همه آنها با تغییر روبرو شود.

منبع

ارسال یک پاسخ