موتورولای تاشو فقط یک ماه دیگر معرفی می‌شود؟

0
1509
فقط یک ماه دیگر تا معرفی رسمی موتورولای تاشو؟

زمستان سال گذشته بود که خبرهایی در مورد یک گوشی موتورولای تاشو به گوش رسید که در ابتدا Motorola RAZR 2019 نامیده می‌شود و پس از چندی اطلاعات دیگری مبنی بر فعالیت موتورولا روی یک گوشی تاشو منتشر شد. این موتورولای تاشو تا به امروز نیز همچنان حضور فعالی در شایعات و خبرهای تأیید نشده از این کمپانی داشته و ظاهرا آرام‌آرام در حال به واقعیت پیوستن است. شرکت موتورولا امروز دعوت‌نامه‌هایی را برای رسانه‌‌ها جهت حضور در یک کنفرانس خبری در 13 نوامبر (22 آبان 1398) ارسال کرده که در یک نمونه آن یعنی دعوت‌نامه ارسال شده برای سایت CNET، یک فایل گیف (تصویر زیر) نیز وجود دارد. این فایل متحرک ظاهرا تصویر یک گوشی قدیمی تاشوی موتورولا را نشان می‌دهد که ظاهرا به یک گوشی خم‌شونده جدید و نزدیک به آنچه در ماه‌های گذشته در این رابطه به گوش رسیده است تبدیل می‌شود.

فقط یک ماه دیگر تا معرفی رسمی موتورولای تاشو؟

بدین‌ترتیب با نیم‌نگاهی به این دعوت‌نامه و تصویر ارائه شده همراه آن می‌توان با درصد اطمینان بالایی از احتمال رونمایی شدن از موتورولای تاشو در این مراسم سخن گفت. این گوشی موتورولا که نسبت به دیگر تاشوهای فعلی معرفی شده (و البته هنوز به بازار عرضه نشده) مثل سامسونگ گلکسی Fold و هواوی میت X طراحی جدیدتر و پیشروتری را به نمایش می‌گذارد ظاهرا در دسته پرچمداران (از لحاظ پردازشی) قرار نداشته و پروسسور آن از نوع Snapdragon 710 است. 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه با باتری با ظرفیت 2,730mAh از دیگر مواردی‌ست که برای این گوشی برشمرده شده‌اند.

در زمینه قابلیت اصلی این گوشی یعنی صفحه‌نمایش خم‌شونده، طبق آنچه تا به امروز می‌دانیم، این صفحه‌نمایش، 6.2 اینچی OLED بوده و در بخش بیرونی آن نیز یک صفحه‌نمایش کوچک دیگر به‌کار گرفته می‌شود. این گوشی در زمینه قیمت  از هم‌تایان خود ارزان‌تر است و ظاهرا با قیمت 1,500 دلاری به بازار عرضه می‌شود که هنوز نسبت به قیمت‌های فراتر از 2 هزار دلار دو مدل دیگر، مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

منبع

ارسال یک پاسخ