iPad Pro جدید اپل این شکلی خواهد بود

0
2186
iPad Pro جدید اپل این شکلی خواهد بود

در مورد iPad Pro جدید اپل تا به امروز خبرهای مختلفی منتشر شده و از آن جمله تقریبا مشخص شده است که این تبلت در رویداد WWDC 2017 ظرف یکی دو هفته آینده به صورت رسمی معرفی می‌شود. اما ما هیچگاه این iPad Pro جدید را که دارای صفحه‌نمایش 10.5 اینچی بوده و مابین نسخه 9.7 و 12.9 اینچی این خانواده قرار می‌گیرد را ندیده‌ایم. امروز به لطف مدلی که در اختیار یک سازنده کیس برای این تبلت قرار گرفته تصویر واقعی‌تری از این مدل را در اختیار داریم.

iPad Pro جدید اپل این شکلی خواهد بود

اولین نکته مهم در این تصاویر این است که این آی پد نیز همچنان از دکمه Touch ID زیر صفحه‌نمایش بهره می‌برد و انتظارهای قبلی برای حذف و انتقال این دکمه به زیر شیشه یا جایی دیگر هنوز برآورده نشده است. دوربین بخش پشتی در بالا سمت چپ قرار  دارد و یک فلش LED و سه میکروفون نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است. این تصاویر توسط طراح مطرح در این زمینه یعنی Benjamin Geskin منتشر شده که معتقد است این طرح نهایی بوده و دستگاه اینک در مرحله تولید انبوه قرار دارد.

iPad Pro جدید اپل این شکلی خواهد بود

Geskin با معیار قرار دادن طرح‌های فوق، رندر با کیفیتی را از این تبلت به دست داده که به خوبی طراحی این مدل را نشان می‌دهد. طبق این طرح٫ iPad Pro 10.5 بسیار به نسخه 9.7 این سری شباهت دارد اما حاشیه‌های جانبی صفحه‌نمایش در آن بسیار کمتر شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ