دستبند جدید هواوی Band A2 معرفی شد؛ فقط 30 دلار!

0
2803
دستبند چدید هواوی Band A2 معرفی شد؛ فقط 30 دلار!

شرکت هواوی روز شلوغی را دیروز پشت سر گذاشت این شرکت به جز تبلت‌های سری MateBook E و لپ‌تاپ‌های سری MateBook D و MateBook X همراه با گوشی honor 6A و تبلت‌های Play Tab 2 سری جدید دستبندهای هوشمند این شرکت را نیز رونمایی کرد. دستبند هواوی Band A2 نسل جدید دستبندهای هوشمند این شرکت است که ادامه‌ای بر مدل Band A1 سال گذشته به حساب می‌آید. honor and A2 یک اختلاف بزرگ با A1 سال گذشته دارد جایی‌که در آن این بار از یک صفحه‌نمایش 0.96 اینچی OLED استفاده شده است و در بخش پشتی آن نیز یک سنسور ضربان قلب دیده می‌شود.

کاربری‌های معمول یک دستبند هوشمند همچون گام شمار، دنبال‌کننده تمرین‌های ورزشی، دنبال‌کننده خواب و یک ریمایندر همگی در دستبند جدید هواوی Band A2 حضور داشته و از این بابت تفاوت خاصی مابین این مدل و دیگر نمونه‌های مشابه دیده نمی‌شود. honor Band A2 دارای استاندارد مقاومت IP67‌ است که از غوطه‌وری‌های عادی در آب با عمق یک متر جان سالم به در می‌برد اما برای شنا کردن در عمق و برای ساعت‌های طولانی مناسب نیست.

دستبند چدید هواوی Band A2 معرفی شد؛ فقط 30 دلار!

صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده برای این مدل امکان به تصویر کشیدن نوتیفیکیشن‌ از گوشی‌های اندرویدی (اندروید 4.4 به بالا) و iOS (نسخه 8 به بالا) را ارائه کرده و باتری آن نیز در حالت استندبای تا 18 روز و در حین استفاده تا 9 روز دوام دارد.

این دستبند از 9 ژوئن (19 خرداد) در بازار چین با قیمتی در حدود 30 دلار در دسترس قرار دارد. طراحی این دستبند تفاوت خاصی با گذشته نکرده و این بار طیف وسیع‌تری از رنگ برای آن در نظر گرفته شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ