تصویر گلکسی S8 را ببینید؛ براساس اطلاعات تا به امروز

0
2594
تصویر گلکسی S8 کار دست یک طراح

هنوز مدت زمان نسبتا زیادی تا معرفی رسمی پرچمدار 2017 سامسونگ باقی ست اما در این فاصله برخی طراحان تصویر گلکسی S8 را براساس اطلاعات و شواهد به دست آمده به معرض نمایش گذاشته‌اند که در آن فرم صفحه‌نمایش بیش از سایر موارد به چشم می‌خورد.

طبق اطلاعاتی که تا به امروز از S8 در دسترس قرار دارد و طبیعتا هیچکدام رسما نیز تایید نشده‌اند این گوشی از یک صفحه‌نمایش که درصد بسیار بزرگ‌تری از روی گوشی را پوشانده است تشکیل شده و یک دوربین (و نه 2 دوربین) حتی با کیفیت‌تر از سری S7 در آن حضور دارد. انتقال سنسور اثر انگشت به درون صفحه‌نمایش یکی دیگر از اطلاعاتی ست که طراحی به نام Veniamin Geskin برای شکل دادن تصویر گلکسی S8 مورد استفاده قرار داده‌ است. تصویر بالا یکی از عکس‌هایی ست که Geskin به عنوان تصویر گلکسی S8 معرفی کرده است و از قرار معلوم باید منتظر طرح‌های دیگر این طراح در روزهای آینده در توئیتر این طراح باشیم.

از جمله دیگر شایعات مطرح شده برای گلکسی S8 باید به حذف جک هدست در این مدل اشاره کرد که پس از تصمیم اپل برای حذف این قطعه در آیفون 7 و ایفون 7 پلاس روند حذف آن در دیگر برندها نیز سرعت گرفته است.

منبع

ارسال یک پاسخ