مشکلات ایرپاد اپل برای ارائه به بازار پیش از کریسمس

0
2138
مشکلات در ساخت ایرپاد اپل

شرکت اپل از طرح جدید این شرکت برای هدست‌هایی بی‌سیم همزمان با معرفی آیفون‌های 7 و 7 پلاس پرده برداشت اما ایرپاد اپل ظاهرا برای ارائه عمده به بازار با مشکلاتی روبرو شده که هر بار ارائه این گجت 160 دلاری را به تعویق می‌اندازد. وال‌استریت ژرنال در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه مدعی شده که اپل باید برخی از مشکلات را پیش از ارائه این محصول به بازار از میان بردارد.

یک مشکل بزرگ ایرپاد اپل در حال حاضر به نحوه دریافت صدا در آنها تعلق دارد؛ در حالت عادی یک هدست بلوتوث ابتدا سیگنال صدا را برای یک خروجی‌های خود دریافت کرده و سپس صدا را به خروجی دیگر نیز انتقال می‌دهد اما طبق ادعای شرکت سازنده ایرپاد اپل به صورت جداگانه و مستقل سیگنال صدا را از آیفون، مک و یا دیگر دیوایس‌های اپلی دریافت کرده و پخش می‌کند که این موضوع مسلتزم این است که صدا کالا به صورت سینک شده و در یک لحظه توسط هر دو اپرپاد دریافت شود که در حال حاضر مشکلاتی را برای این شرکت ایجاد کرده است.

مشکلات در ساخت ایرپاد اپل

در صورت رعایت نکردن این موضوع، شرایط سختی برای ایرپاد جهت پخش همزمان صدا ایجاد شده و شاید تداخلاتی در این مورد دیده شود. مشکل دیگر زمانی رخ می‌دهد که کاربر یکی از ایرپادها را گم کند یا اینکه باتری یکی از آنها تمام شود در این حالت آیا ایرپاد دیگر به پخش موسیقی ادامه می‌دهد یا اینکه باید هر دو برای پخش موسیقی در دسترس باشند. سوالاتی از این دست که خبر از مشکلاتی بزرگ‌تر در مجموعه اپل می‌دهند ارائه AirPod اپل را به تعویق انداخته و شرکت سازنده امیدوار است تا قبل از فصل تعطیلات کریسمس بتواند بر این مشکلات غلبه کند.

منبع

ارسال یک پاسخ