شیائومی XR، شیائومی XS و XS Max‌ باندل‌های به قیمت آیفون

0
3407
شیائومی XR، شیائومی XS و XS Max‌ باندل‌های به قیمت آیفون

از معرفی اپل آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR تنها چند روز می‌گذرد و در این هنوز خبرهای متنوعی مرتبط با این اسمارت‌فون‌ها به گوش می‌رسد. گوشی‌های اپل حتی در نسل‌های اولیه نیز به هیچ عنوان در رده ارزان‌قیمت و حتی میانی نیز قرار نداشته و همواره در جایگاه بالای بازار قرار داشته اند. گران‌قیمت‌بودن این گوشی‌ها همواره در کانون توجه و انتاد سایر برندها قرار داشته و گوشی‌های جدید اپل نیز طبعتا از این قاده مستثنی نیستند. ارزان‌‌قیمت‌ترین این گوشی‌ها یعنی آیفون XR با قیمت 749 دلار و دو گوشی دیگر یعنی آیفون XS و XS مکس به ترتیب 999 و 1,099 دلار قیمت دارند حالا شرکت شیائومی که در بین تمامی شرکت‌های ارائه‌دهنده گوشی‌های موبایل از جمله ارزان‌قیمت‌ترین برندها به حساب می‌آید در یک کنایه روشن به خریداران آیفون‌های جدید باندل‌های تازه‌ای از محصولات خود را ارائه کرده شیائومی XR،‌ شیائومی XS و شیائومی XS مکس نام داشته و در آنها فقط گوشی‌های موبایل این شرکت جای ندارند.

شیائومی XR (تصویر بالا) پائین‌ترین باندل این شرکت شامل یک گوشی Mi 8 SE در بالاترین مشخصات آن (6GB/128GB)، یک لپ‌تاپ 12.5 اینچی از نوع Mi Notebook Air با حافظه 8GB/256GB، یک دست‌بند Mi Band 3 و یک هندزفری بلوتوث می‌شود که قیمت همگی آنها روی هم به اندازه آیفون XR است.

شیائمی XS دومین باندل این شرکت چینی ست که هم‌قیمت آیفون XS قیمت دارد؛ در این باندل گوشی پیشرفته‌تر Mi Mix 2S با حافظه 8GB/256GB و Mi Notebook Air با صفحه‌نمایش 13.3 اینچی همراه با همان دست‌بندی Mi Band 3‌ و هندزفری بلوتوث قرار گرفته‌اند.

شیائومی XR، شیائومی XS و XS Max‌ باندل‌های به قیمت آیفون

در پیشرفته‌ترین باندل یعنی شیائومی XS Max از اسمارت‌فون Mi 8 با حافظه 6GB/128GB، لپ‌تاپ‌ Mi notebook Pro (احتمالا در نسخه ارزان‌قیمت‌تر مجهز به گرافیک MX150)، دستبند Mi Band 3 و یک earbud گردنی بلوتوث ارائه شده است که همگی روی هم به اندازه نسخه پایه آیفون XS مکس قیمت دارند.

شیائومی XR، شیائومی XS و XS Max‌ باندل‌های به قیمت آیفون

نکته نچندان خوشایند در مورد این باندل‌های شیائومی این است که احتمالا در جائی غیر از چین عرضه نخواهند شد.

منبع

ارسال یک پاسخ