عرضه 27.9 میلیون موبایل شیائومی به بازار، درآمد 6.3 میلیارد دلاری

0
1541
عرضه 27.9 میلیون موبایل شیائومی به بازار، درآمد 6.3 میلیارد دلاری

موبایل شیائومی با اینکه در سال‌های نچندان دور جایی خارج از بازار چین شناخته شده نبود اما اینک به برندی معتبر در دنیای موبایل تبدل شده به‌طوری که در آخرین گزارش IDC از بازار جهانی موبایل در سه‌ماهه اول سال 2019، این شرکت سامسونگ، هواوی، و اپل در جایگاه سومین برند برتر دنیای موبایل قرار گرفته است. مجموعه شیائومی امروز نتایج مالی خود از سه‌ماهه اول سال 2019 را منتشر کرده که بر پایه آن شرایط امیدوارکننده و مناسبی برای این شرکت به چشم می‌خورد. برگ برنده موبایل شیائومی در سال جاری به مدل Mi 9 و البته Redmi Note 7 تعلق دارد که هر دو با استقبال روبرو شده‌اند و به خصوص در برخی بازار مانند هند شرایط ایده‌آلی برای این برند ایجاد شده است.

درآمد شیائومی طبق این گزارش جدید در سه‌ماهه اول سال 2019 به 43.8 میلیارد ین (نزدیک به 6.3 میلیارد دلار) بالغ شده که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته با 27 درصد افزایش روبرو شده است. این درآمد همچنین 1.7 میلیارد ین نیز فراتر از پیش‌بینی‌های قبلی در مورد آن است. از این میزان درآمد نزدیک به 2.1 میلیارد ین، سود خالص این شرکت به حساب می‌اید که نسبت به سه‌ماهه اول سال 2018 با 1.7 میلیارد ین، ارتقاء بزرگی را نشان می‌دهد.

عرضه 27.9 میلیون موبایل شیائومی به بازار، درآمد 6.3 میلیارد دلاری
Xiaomi Mi 9

موبایل شیائومی با وجود رکورد در بازار چین و 21 درصد عرضه کمتر اسمارت‌فون در این بازار، عملکرد بسیار مناسبی در بازارهای جهانی داشته و طبق این گزارش موفق به عرضه 27.9 میلیون گوشی هوشمند به بازار شده است که آن را در جایگاه چهارم برترین سازنده اسمارت‌فون از لحاظ عرضه گوشی به بازار قرار می‌دهد. شیائومی برای هفتمین فصل پیاپی برترین فروشنده گوشی‌ هوشمند در بازار هند بوده و در سه‌ماهه گذشته با رشد 115 درصدی برای اولین بار در بین چهار برند برتر بازار اروپای غربی قرار گرفته است. کاربران فعال این برند در واسط رابط‌های کاربری MIUI در سطح جهانی حالا به 260 میلیون نفر رسیده که با 37 درصد رشد سالیانه روبرو شده است.

عرضه 27.9 میلیون موبایل شیائومی به بازار، درآمد 6.3 میلیارد دلاری

عملکرد موفق این شرکت به جز بخش موبایل در زمینه دستگاه‌های اینترنت اشیاء نیز ادامه یافته جایی‌که حالا تعداد این دستگاه‌ها از 171 میلیون فراتر رفته که 70 درصد بیشتر از سال گذشته است. سرویس اینترنتی این برند نیز با رشد 31.8 درصدی روبرو شده و فروشگاه‌های فیزیکی Mi Home نیز به 480 عدد افزایش پیدا کرده‌اند که از این میان 79 فروشگاه در هند قرار دارند.

منبع

ارسال یک پاسخ