تصویر واقعی ال‌ جی G6 را ببینید منتظر Snapdragon 835‌ نیز نباشید!

0
2203
تصویر جدید ال‌ جی G6

ال‌ جی G6 فاصله اندکی تا معرفی رسمی و حضور در بازار دارد آنچه تا به امروز در مورد این گوشی می‌دانیم به حضور یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی +QHD و امکان ارائه شدن به صورت پیش‌فرض با دستیاز صوتی Google Assistant تعلق داشته و یک سازنده قاب گمنام نیز تصویری از پشت آن ارائه کرده است. امروز اما خبرهای تازه‌ای در مورد این گوشی منتشر شد که هم مثبت و هم منفی هستند. در سمت مثبت ماجرا تصویری از ال‌ جی G6 منتشر شده که برخلاف تصاویر دیگر که عمدتا پشت گوشی را نشان می‌دادند اینک بخش بالایی دستگاه را به تصویر کشده و در آن جذاب‌ترین نکته به حاشیه بسیار اندک بالای صفحه‌‌نمایش تعلق دارد.

این حاشیه اندک البته هنوز با آنچه که Xiaomi Mi Mix ارائه می‌کند فاصله دارد اما وعده دستیابی به دیوایسی کوچک‌تر با حفظ اندازه صفحه‌نمایش را می‌دهد. در این عکس با اینکه بخش پایینی گوشی نشان داده نشده است اما برخی گزارش‌ها، حاشیه پایینی ال‌ جی G6 را تنها اندکی بیشتر از حاشیه بالایی آن توصیف می‌کنند و بنابراین در این زمینه نیز ال‌جی قصد واگذار کردن صحنه رقابت به سامسونگ و گوشی S8 (که ظاهرا از حداقل حاشیه در کناره‌ها برخوردار است) را ندارد. G6 با حذف دسترسی به باتری در بخش پشتی و به کنار گذاشتن ایده قطعات قابل تعویض یا ماژولار دیوایسی متفاوت از آنچه خواهد بود که در سال‌های اخیر از این سازنده دیده‌ایم اما متاسفانه این تنها خبر امروز در مورد G6‌ نیست.

تصویر جدید ال‌ جی G6

خبر همکاری کوالکام با سامسونگ در ساخت پروسسور جدید Snapdragon 835 که چندی پیش منتشر شد در ابتدا خبری معمولی و خوشایند تلقی می‌گردید چرا که با کمک فناوری 10 نانومتری FinFET سامسونگ، کوالکام می‌توانسیت قدرتمندترین راه‌حل موبایلی حال حاضر را در قالب یک چیپ‌ست 8 هسته‌ای با گرافیک و مودم جدید در اختیار همگان قرار داد. همکاری سامسونگ با کوالکام اما ظاهرا بند اعلام نشده دیگری نیز داشته است، بندی که امروز فوربز افشا کرده و ظاهرا بیش از همه ال‌جی را متضرر می‌کند. طبق گزارشی که امروز در دسترس قرار گرفت سامسونگ به تمامی اسنپ‌دراگون‌های 835 کوالکام در ابتدا برای گلکسی S8 احتیاج داشته و بدین‌ترتیب LG G6 نمی‌تواند با این چیپ‌ست به بازار ارائه شود و به ناچار باید از چیپ‌ست سال گذشته یعنی SD821 استفاده کند. این خبر در صورت تأیید و صحت شرایط سختی را برای G6 در جهت رقابت با S8 ایجاد می‌کند.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ