قیمت، عکس و همه اطلاعات vivo NEX پیش از معرفی رسمی

0
2876
قیمت، عکس و همه اطلاعات vivo NEX پیش از معرفی رسمی

در حالی‌که خبرهای فراوانی از تلاش برندهای اصلی بازار برای ساخت یک گوشی تمام‌صفحه به گوشی می‌رسد این تلاش‌ها معمولا یا در حد حرف باقی می‌ماند یا مثل نمونه‌‌ای چون Lenovo Z5 با وجود هیجان اولیه، در عمل نا امیدکننده‌تر از انتظار اولیه ظاهر می‌شوند. در این میان شرکت چینی ویوو را باید پرچمدار حرکت در این زمینه دانست. این شرکت چندی پیش در اوائل سال جاری میلادی از پروتوتایپ یک گوشی به نام APEX رونمائی کرد که دارای صفحه‌‌نمایش کاملا فول اسکرین، بدون ناچ و با حاشیه حداقلی در بالا و پائین صفحه‌نمایش بود و چندی بعد نیز X20 پلاس UD را برای کمک به این ایده رونمائی کرد. حالا همه شواهد و قرائن حاکی از آن است که تا چندی دیگر شاهد معرفی vivo NEX ، اولین اسمارت‌فون جهان با صفحه‌نمایش واقعا فول‌اسکرین خواهیم بود. اطلاعات vivo NEX از مدت‌ها پیش بر سر زبان‌ها بوده است و حالا لیست بلندبالائی از امکانات این گوشی در دست داریم.

قیمت، عکس و همه اطلاعات vivo NEX پیش از معرفی رسمی

شرکت ویوو ظاهرا دو نسخه مختلف از این گوشی را با نام‌های NEX و NEX S رونمائی می‌کند که در زمینه سنسور اثر انگشت و پروسسور پردازشی با یکدیگر تفاوت دارند. نسخه پابه یعنی NEX با پردازنده Snapdragon 710 ارائه می‌شود و NEX S مثل یک پرچمدار واقعی دارای پروسسور Snapdragon 845 است. نکته برجسته و جالب در مورد این دو گوشی که پیش از این در گوشی آزمایشی APEX شاهد آن بودیم، دوربین دوم کشوئی گوشی است که به شکل یک پریسکوپ در مواقع نیاز از جای خود خارج می‌شود و پس از ترک منوی دوربین دوباره به جای خود درون بدنه در بخش بالائی باز می‌گردد.

طبق آنچه تا به امروز در مورد این گوشی‌ها می‌دانیم، هر دوی vivo NEX و NEX S دارای صفحه‌نمایش 6.59 اینچی 2316×1080 پیکسلی هستند و باتری آنها نیز ظرفیت 4.000mAh دارد. نسخه معمولی طبق این اطلاعات با قیمت پایه 3,800 یوان چین (نزدیک به 590 دلار آمریکا) عرضه شده و مدل S نیز 4,500 یوان یعنی نزدیک به 700 دلار قیمت دارد. در این مدل از رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی استفاده شده و برخلاف مدل عادی که سنسور اثر انگشت آن در بخش پشتی قرار دارد، در مدل S مثل X20 Plus UD از سنسور اثر انگشت درون صفحه‌نمایش استفاده شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ