لنوو ZUK Edge ارزان‌ترین Snapdragon 821 خواهد بود

0
1818
اطلاعات در مورد لنوو ZUK Edge

لنوو ZUK Edge یکی از پر تکرارترین گوشی‌های حاضر در خبرهای تایید نشده این روزهای دنیای موبایل است. برند ZUK که به عنوان کالای لوکس لنوو شناخته می‌شود تا به امروز با چهار مدل ZUK Z2 ،ZUK Z1 Mini،ZUK Z1 و ZUK Z2 Pro در بازار حضور داشته و ظاهرا باید تا چند روز آینده منتظر لنوو ZUK Edge نیز باشیم.

لنوو ZUK Edge برخلاف تصوری که از نام آن در ذهن ایجاد می‌شود دارای صفحه‌نمایش خمیده یا دارای لبه‌های با خمیدگی نیست و طبق عکس‌های منتشر شده از آن و اطلاعات دیگر با پنل صاف و بدون خمیدگی ارائه می‌شود. اما آنچه باعث شده این مدل با نام Edge شناخته بشود ظاهرا به حاشیه‌های بسیار اندکی پیرامونی گوشی تعلق دارد که آن را تا حدودی مشابه مدل خاص و بی‌همتای Xiaomi Mi Mix نشان می‌دهد.

اطلاعات در مورد لنوو ZUK Edge

طبق اطلاعات تایید نشده، ZUK Edge دارای چیپ‌ست Snapdragon 821 همراه با 4 یا 6 گیگابایت رم و 32، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی است. جدا از تصاویری که از این گوشی منتشر شده اشاره به رده قیمتی آن نیز جذابیت تازه‌ای را برای آن به همراه می‌آورد. طبق این اطلاعات قیمت ورود به بازار این مدل حداقل برای چین 2,699 یوان نزدیک به 390 دلار است که در صورت تحقق یافتن، ZUK Edge را به ارزان‌ترین اسمارت‌فون دارای چیپ‌ست Snapdragon 821 بدل می‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ