معرفی لپ‌تاپ LG Gram :‌ سبک و قدرتمند با استاندارد نظامی

0
2656
معرفی لپ‌تاپ LG Gram :‌ سبک و قدرتمند با استاندارد نظامی

شرکت ال‌جی امروز از نسل تازه‌ای از لپ‌تاپ‌های قدرتمند و سبک خود رونمایی کرد؛ LG Gram جدید که پیش از نمایشگاه CES 2018 ماه آینده رونمایی شده است مثل مدل‌های پیش از طراحی پیشرفته‌ای برخوردار بوده و از لحاظ مشخصات داخلی نیز حرف‌های فراوانی برای گفتن دارد. LG Gram در سه سایز 13.3، 14 و 15 اینچی ارائه شده و در ساختار آن‌ها از پروسسورهای Core i5 و Core i7 اینتل نسل هشتم استفاده شده است. حافظه داخلی سری جدید LG Gram طبق انتظار توسط حافظه‌های پر سرعت SSD تأمین می‌شود و امکان سفارش دومین SSD در این مدل‌ها نیز فراهم است.

در سری Gram همانطور که از اسم آن مشخص است همواره با وزن بسیار اندکی روبرو هستیم به طوری‌که نسخه‌های 13.3 و 14 اینچی آن به ترتیب تنها 965 و 995 گرم وزن داشته و وزن مدل 15 اینچی (با نام مدل مشخص 15Z950) تنها 1.095 کیلوگرم است. دوام باتری این لپ‌تاپ‌ها نیز یکی دیگر از نقاط قوت آنها است جائی‌که با ارتقا باتری به انرژی 72Whr، دوام باتری در سه مدل 13.3، 14 و 15 اینچی به ترتیب به 22.5 ساعت، 21.5 ساعت و 19 ساعت می‌رسد. اعلام دوام‌های بالای باتری در الترابوک‌های سال جاری با معرفی اولین لپ‌تاپ‌های ویندوزی با پردازنده ARM که دوام بالای باتری یکی از اصول اولیه آنها است بسیار اهمیت داشته و سازندگانی که هنوز از پردازنده‌های اینتل برای ساخت لپ‌تاپ بهره می‌برند به دنبال نشان دادن هر چه بیشتر برتری خود در این زمینه هستند.

معرفی لپ‌تاپ LG Gram :‌ سبک و قدرتمند با استاندارد نظامی

به گفته LG، لپ‌تاپ‌های جدید Gram از بدنه مستحکمی نیز برخوردار بوده و با استاندارد نظامی ارتش آمریکا یعنی MIL-STD 810G در جایگاه بالایی در این زمینه قرار می‌گیرند. صفحه‌نمایش لمسی، پورت Thunderbolt 3، خوانشگر اثر انگشت و صفحه‌‌نمایش لمسی دیگر نکات برجسته این سری را تشکیل می‌دهند. LG زمان حضور این مدل‌ها در بازار آمریکا را ماه آینده اعلام کرد و بدون اشاره به قیمت حضور این مدل‌ها در بازارهای دیگر را به زمانی در آینده نزدیک موکول کرده است.

منبع

ارسال یک پاسخ