هواوی میت 9 پرو آمد؛ نسخه ارزان ورژن پورشه

0
2904
معرفی رسمی هواوی میت 9 پرو

شرکت هواوی نزدیک به 10 روز پیش از دو گوشی خانواده Mate 9 در کشور آلمان رونمایی کرد این دو گوشی که به ترتیب Mate 9 و Mate 9 POrsche Design نام داشتند با وجود شباهت‌های فراوان در چند مورد کلیدی از جمله صفحه‌نمایش و البته قیمت با یکدیگر متفاوت بوده و بسیاری از کاربران انتظار مشاهده مدلی با مشخصات پورشه دیزاین اما با قیمتی کمتر را داشتند. این انتظار امروز برآورده شده و همانطور که شایعات نیز پیش از این پیش‌بینی کرده بودند هواوی میت 9 پرو با مشخصاتی در سطح مدل پورشه اما با قیمتی کمتر در دسترس قرار گرفته است.

هواوی میت 9 پرو همانند Mate 9 Porsche Design از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD از نوع AMOLED و دو طرف خمیده برخوردار است که نسبت به پنل IPS و 5.9 اینچی Mate 9 معمولی نه‌تنها از سایز مناسب‌تر بلکه از فناوری ساخت و رزولوشن بهتری نیز برخوردار است. سایز و وزن هواوی میت 9 پرو و مدل پورشه نیز با یکدیگر یکسان بوده و هر دو از ضخامت 7.5 میلیمتری و وزن 169 گرمی برخوردارند.

معرفی رسمی هواوی میت 9 پرو

دوربین ترکیبی دوگانه 20 و 12 مگاپیکسلی لایکا با لرزه‌‌گیر اپتکیال و فیلم‌برداری 4K، در این مدل نیز حضور دارد و سنسور اثر انگشت نیز برخلاف مدل معمولی میت 9 و همانند نسخه پورشه به زیر صفحه‌نمایش منتقل شده است. در مورد کارت حافظه و حضور یا غیبت آن در این مدل صحبتی به میان نیامده اما با توجه به کاسته شده از حافظه داخلی می‌توان انتظار داشت که یکی از جایگاه‌های سیم‌کارت این دو گوشی دو سیم‌‌کارته به حافظه جانبی تعلق داشته باشد.

معرفی رسمی هواوی میت 9 پرو

پردازش در این گوشی درست همانند دو مدل دیگر با پروسسور Kirin 960 مجهز به 8 هسته پردازشی (4 هسته ARM A73 و 4 هسته ARM A53) و گرافیک پیشرفته ARM Mali-G71 MP8 انجام شده و نسخه‌های دارای حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی به ترتیب 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارند. سایر مشخصات این مدل همانند دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 4000mAh، پورت USB Type-C، ارائه با اندروید 7 و تجهیز به بلوتوث 4.2، اینفرارد و NFC تفاوتی با دو عضو دیگر خانواده Mate 9 ندارد. هواوی این گوشی را با قیمت‌های معادل 686 و 775 دلار به بازار چین معرفی کرده که هر دو با اینکه نزدیک به 110 یورو از قیمت‌های Mate 9 اصلی گران‌تر هستند اما هنوز فاصله بسیار زیادی با قیمت افسانه‌ای 1,395‌ دلاری نسخه پورشه دارند.

منبع

ارسال یک پاسخ