کنسول بازی نینتندو NES آمد؛ ولی تمام شد

0
2499
ارائه به بازار نینتندو nes

در ابتدای تابستان سال جاری خبر ارائه دوباره کنسول خاطره‌انگیز نینتندو NES توجه بسیاری از دوستداران این شرکت را جلب کرد. این کنسول که نسبت به نسل اول آن بسیار کوچک‌تر شده و به راحتی در کف دست قرار می‌گیرد بالاخره طبق وعده شرکت سازنده امروز وارد بازار شد.

نینتندو NES با قیمت 60 دلاری و تجهیز به 30 بازی خاطره‌انگیز از جمله سه عنوان سوپر ماریو ظاهرا برای بسیاری از افراد بیش از اندازه جذاب بوده چرا که در نخستین لحظات ارائه آن به فروشگاه‌های آنلاین این محصول به طور کامل به فروش رفته است. این کنسول امروز به فروشگاه‌های Best Buy، گیم استاپ، Target Store و آمازون به صورت آنلاین ارائه شده که در حال حاضر موجودی هر چهار فروشگاه به طور کامل به پایان رسیده است. نکته جالب در این میان کرش کردن صفحه خرید نینتندو NES در سایت آمازون دقایقی پس از قرار گرفتن این محصول در سایت و به فروش رفتن کامل آن است که این مسئله برای سایتی در ابعاد آمازون با سرورهای قدرتمند آن به روشنی از تقاضای بسیار زیاد برای خرید این کنسول بازی حکایت دارد.

ورود به بازار کنسول نینتندو nes

 

نینتندوی آمریکا در توئیت‌هایی رسمی ضمن ابراز خرسندی از استقبال کاربران از فروش این کنسول به ارائه کردن سیستم‌های دیگری در فصل تعطیلات اشاره کرده که شاید نینتندو سوئیچ یکی از آنها باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ