موتورولا One Macro آمد: عکاسی از فاصله 2 سانتی‌متری

0
1713
موتورولا One Macro آمد: عکاسی از فاصله 2 سانتی‌متری

شرکت موتورولا در طی چند ماه اخیر چندین گوشی جدید را در رده میانی بازار معرفی کرده از آن جمله باید به Motorola One Zoom، موتورولا وان اکشن و موتورولا One Vision اشاره کرد. این شرکت امروز گوشی تازه‌ای را به نام موتورولا One Macro معرفی کرده که از بسیاری جهات در رده پایین‌تری از گوشی‌های قبلی قرار گرفته و همانطور که اسم آن به خوبی مشخص می‌کند،‌ به‌طور ویژه روی قابلیت عکاسی از نزدیک یا ماکرو،‌ در آن تأکید شده است. موتورولا One Macro در بخش پشتی به یک دوربین 2 مگاپیکسلی ویژه با پیکسل‌هایی با ابعاد 1.75 میکرون مجهز است که می‌تواند تا 2 سانتی‌متر به سوژه مورد نظر نزدیک شده و روی آن فوکوس کند. در این حالت همچنین بوکه (محو شدن پس‌زمینه) مناسبی نیز برای سوژه فراهم می‌شود.

موتورولا One Macro آمد: عکاسی از فاصله 2 سانتی‌متری

جدا از این دوربین، برداشت تصاویر عادی در این مدل بر عهده یک دوربین 13 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 1.12 میکرونی و لنز f/2.0 است که می‌تواند با وضوح 1080/60p فیلم‌برداری کند. یک دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر نیز برای تعیین عمق در این مجموعه در نظر گرفته شده است. فوکوس لیزری دیگر حفره حاضر در بخش پشتی دستگاه است که در این رده قیمتی کاملا بی‌سابقه به نظر می‌رسد.

موتورولا One Macro آمد: عکاسی از فاصله 2 سانتی‌متری

صفحه‌نمایش دستگاه، 6.2 اینچی با وضوح 720×1520 پیکسل از نوع LCD است که در محوطه ناچ قطره‌ای بالای آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی (f/2.2 با پیکسل‌های 1.12 میکرونی) دیده می‌شود. پردازش در موتورولا One Macro با پروسسور Helio P70 انجام می‌شود که در مقایسه با پروسسور Snapdragon 675 حاضر در One Zoom و One Action در جایگاه کاملا ضعیف‌تری قرار می‌گیرد. این گوشی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء (از طریق اسلات ترکیبی microSD) دارد.

این گوشی برخلاف نام One در عنوان آن در دسته Android One قرار نداشته و نسخه تغییر ظاهر داده‌ای از اندروید 9 در آن به چشم می‌خورد البته آپدیت به اندروید 10 در آن تضمین شده و 2 سال آپدیت امنیتی نیز برای این مدل ارائه خواهد شد.

موتورولا One Macro آمد: عکاسی از فاصله 2 سانتی‌متری

موتورولا One Macro دارای باتری با ظرفیت 4 هزار میلی آمپر ساعت است که از طریق درگاه USB-C و شارژر 10 واتی درون جعبه، شارژ می‌شود. جک هدست نیز در این مدل فراموش نشده است.

موتورولا وان ماکرو در ابتدا در هند با قیمت 9,999 روپیه (نزدیک به 140 دلار) از 12 اکتبر (20 مهر 1398) به بازار عرضه شده و سپس به بازارهای جهانی از جمله اروپا، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی نیز عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ