افشای همه چیز در مورد Nokia 9 PureView با یک ویدئوی تبلیغاتی

0
2714
افشای همه چیز در مورد Nokia 9 PureView با یک ویدئوی تبلیغاتی

اطلاعات در مورد Nokia 9 لحظه به لحظه در حال افزایش است و در حالی که چندی پیش تصاویر و ویدئویی از نوکیا 9 با 5 دوربین منتشر شد چند روز پیش نیز تصاویر قاب، 5 دوربینه بودن نوکیا9 را اثبات کرد. امروز اما با انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی در مورد این مدل تمامی حدس و گمان‌‌ها در مورد این پرچمدار نوکیا به دست فراموشی سپرده شد و تقریبا تمامی دانسته‌های پیشین در مورد این گوشی کاملا تأیید شد. این گوشی که حالا به طور کامل Nokia 9 PureView خوانده می‌شود همانطور که پیش از این نیز مشخص شده بود دارای 5 دوربین در بخش پشتی است که نشان Zeiss در بین آنها می‌درخشد؛ مشخصات این دوربین‌ها هنوز مشخص نیست اما طبق اطلاعات این ویدئو، Nokia 9 PureView با کمک این دوربین‌ها قادر به تغییر فوکوس و افکت بوکه بعد ا زگرفتن عکس بوده و برداشت پرتره نیز یکی از امکانات اصلی آن به حساب می‌اید.

در این گوشی ظاهرا نوعی از برداشت تصویر در شب وجود دارد چرا که در بخشی از ویدئو به 10 برابر جذب نور بیشتر در مقایسه با نمونه‌های عادی اشاره می‌شود. یکی دیگر از امکانات این مدل قابلیت برداشت تصویر با هر پتج دوربین است که جذابیت بالائی را ایحاد می‌کند. Nokia 9 PureView در بخش جلوئی دارای یک صفحه‌نمایش 5.99 اینچی با وضوج 2K (یعنی همان QHD پلاس) است که PureDisplay خوانده می‌شود و از قابلیت HDR10 و اثر انگشت درون صفحه‌نمایش پشتیبانی می‌کند.

پردازش در این گوشی همچنان با Snapdragon 845 انجام شده و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. در آخر، این پرچمدار نوکیا دارای سیستم شارژ بی‌سیم باتری Qi بوده و در سیستم اندروید وان گوگل با پشتیبانی دو ساله قرار می‌گیرد. سیستم‌عامل پیش‌فرض دستگاه نیز اندروید 9 است. ظاهرا شرکت HMD،‌ صاحب‌امتیاز نوکیا، این گوشی را در اواخر ماه ژانویه یعنی حداکثر یک ماه دیگر به صورت رسمی معرفی می‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ