هواوی شارژر سریع 40 واتی را به بازار ارائه می‌کند؟

0
2633
هواوی شارژر سریع 40 واتی را به بازار ارائه می‌کند؟

در حالی‌که باتری گوشی‌های هوشمند در طی جند سال گذشته با تغییر بزرگ و انقلابی خاصی روبرو نشده و افزایش ظرفیت آنها نیز در حوالی 3 تا 4 هزار میلی‌ آمپر ساعت به دلائل مرتبط با وزن و حجم دستگاه متوقف شده است، ظاهرا تنها راه نوآوری در این بخش حداقل در آینده نزدیک بحث شارژر سریع باشد. شارژرهای سریع این روزها در انواع مختلف ارائه شده‌اند و از Pump Expree مدیاتک تا Quick Charge کوالکام و VOOC شرکت Oppo همگی در پی ارائه یک شارژر سریع با عملکرد ایمن و سرعت بالا در شارژ باتری هستند. شرکت Oppo چندی پیش در مدل Find X Lamborghini Edition سریع‌ترین شارژر حال حاضر بازار را ارائه کرد که به گفته شرکت سازنده قادر به پر کردن باتری 3,750mAh دستگاه تنها در عرض 35 دقیقه بود. این رکورد فوق‌العاده که ظاهرا کاملا دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد حالا به گفته یک منبع خبری، رقیبی جدی را پیش روی خود می‌بیند.

هواوی شارژر سریع 40 واتی را به بازار ارائه می‌کند؟

طبق اطلاعات جدید هواوی در پی ارائه یک شارژر سریع فوق‌العاده قدرتمند است که به سادگی Huawei Power adapter نامیده می‌شود. این شارژر توسط Astec Electronics ساخته شده و گواهی Chinese 3C را نیز ظاهرا به دست آورده است. طبق اطلاعات به دست آمده، این شارژر می‌تواند در چند حالت مختلف کار کند که سریع‌ترین خروجی آن توان 40 واتی (10 ولت و 4 آمپر) را ارائه می‌دهد. این رقم در مقایسه با سریع‌ترین شارژر حال حاضر هواوی یعنی Super Charge با توان 22.5 واتی نزدیک به دو برابر است.

انتظار آن می‌رود که شاهد حضور این شارژر در نسخه بعدی سری میت یعنی Mate 20 باشیم اما طبیعتا در حال حاضر راهی برای اطمینان داشتن از این موضوع نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ