هواوی P10 را این بار از تمامی زوایا ببینید

0
2232
هواوی P10 را این بار از تمامی زوایا ببینید

هواوی P10 نیز همچون LG G6 و Samsung Galaxy S8 پرچمدار مهم و برجسته‌ای در سال 2017 به حساب می‌آید که در طی یکی دو ماه آینده به بازار عرضه می‌شود. آنچه درباره P10 و احتمالا برادر بزرگ‌تر آن P10‌ Plus‌ می‌دانیم به یک صفحه‌نمایش خمیده در کناره‌ها، احتمال حضور سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش و ورژن و قیمت‌های هواوی P10 و P10 Plus‌ تعلق دارد. امروز اما لیکر معروف OnLeaks ویدئویی 360 درجه از این گوشی را طبق اطلاعات به دست آمده و تصاویر منسب به آن منتشر شده است.

پی 10 ظاهرا دارای یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی QHD است و ترکیب دو دوربین بخش پشتی را حفظ می‌کند یک نکته دیگر در مورد این گوشی که در اطلاعات پیشین نیز به آن اشاره شده بود حضور دکمه فیزیکی زیر صفحه‌نمایش است که در صورت تأیید به احتمال قریب به یقین نقش سنسور اثر انگشت را نیز ایفا خواهد کرد. پخ خوردن لبه‌ها برای ایجاد حالتی نرم‌تر برای این مدل یکی دیگر از نکات مشهود در این ویدئو است. دکمه‌های پاور و تغییر صدا در سمت راست تغییری نداشته‌اند و در پایین نیز ظاهرا همان ترکیب جک 3.5 میلیمتری هدست و پورت USB Type-C دیده می‌شود.

 

در نهایت با وجود تکرار شدن بسیاری از این مشخصات در مورد پی 10 و پی 10 پلاس هنوز نمی‌توان به صورت کامل و صد در صد از حتمی بودن آنها سخن گفت هرچند با توجه به سابقه منبع این خبر شاید با درصد اطمینان بالایی در حال نگاه کردن به پرچمدار بعدی هواوی باشیم.

منبع

ارسال یک پاسخ