اطلاعات جدید از موتو Z2 Play دوربین 12MP، حافظه 64GB

0
2048
اطلاعات جدید از موتو Z2 Play دوربین 12MP، حافظه 64GB

از موتو Z2 Play اینک اطلاعات نسبتا زیادی در دست داریم این گوشی امروز توسط رگولاتوری چین (TENAA) تأیید شد و همراه با اطلاعات این رگولاتوری، برخی دیگر از ناگفته‌‌های این مدل نیز در دسترس قرار گرفت. تصویر رسمی Moto Z2 Play پیش از این فاش شده بوده و به ظرفیت کمتر باتری Moto Z2 Play نسبت به مدل سال گذشته نیز در خبری دیگر اشاره شده بود. این اطلاعات بار دیگر در این خبر جدید نیز به گونه‌ای دیگر تأیید شده است. طبق اطلاعات TENAA، موتو Z2 Play دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی OLED با وضوح فول اچ‌دی است که تفاوتی با گذشته ندارد اما به عنوان یک نکته منفی، ظرفیت باتری 3,510mAh موتو Z Play سال گذشته حالا اینک به تنها 2,820mAh رسیده است که کاربران این مدل را احتمالا نا امید خواهد ساخت.

اطلاعات جدید از موتو Z2 Play دوربین 12MP، حافظه 64GB

در این مدل پروسسور پردازشی به نسخه جدیدتر Snapdragon 626 ارتقا یافته و رم آن از 3 به 4 و حافظه داخلی آن از 32 به 64 گیگابایت رسیده است. به جای دوربین 16 سال گذشته حالا یک دوربین 12 مگاپیکسلی در این گوشی خواهیم داشت که احتمالا کیفیت بالاتری را ارائه می‌کند. طراحی سنسور اثر انگشت این گوشی نیز طبق تصاویری که پیش از این منتشر شده بود و عکس‌های رگولاتوری چین از مربع به بیضی زیباتری تغییر پیدا کرده است. برخی از صاحب‌نظران علت اصلی کاهش ظرفیت باتری در این گوشی را تلاش لنوو برای کاهش ضخامت و وزن دستگاه دانسته‌اند که در صورت صحت در عمل از اهمیت کمتری برای کاربران در مقایسه با ظرفیت باتری برخوردار است.

طبق عکسی که پیش از این از Moto Z2 Play منتشر شده است انتظار آن می‌رود که نزدیک به سه هفته دیگر در 18 خرداد (8 ژوئن) رونمایی این گوشی انجام شود.

منبع

ارسال یک پاسخ