خانواده Z6 سونی 5 عضو دارد: از 4 تا 6.4 اینچ!

0
5539
اطلاعات در مورد اسمارت فون های z6 سونی

هنوز زمان بسیار اندکی از حضور خانواده جدید XPERIA Z5 سونی در بازار می‌‌گذرد. این سری که این دفعه برای نخستین بار با 3 عضو مختلف XPERIA Z5، XPERIA Z5 Compact و XPERIA Z5 Premium‌ از سایز 4.6 تا 5.5 اینچ ارائه شده ظاهرا در سال آینده با افزوده شدن دو سایز جدید، 5 مدل مختلف با به صورت یک جا عرضه می‌کند که سه سایز 4، 5.8 و 6.4 اینچ در آنها جدید خواهد بود

هنوز خبر کاملا موثقی در این زمینه در دسترس نیست اما در صورتی که اطلاعات قرار گرفته در صفحه شبکه اجتماعی Weibo بنچ‌مارک AnTuTu صحیح باشد سال آینده باید منتظر 5 اسمارت‌فون سری XPERIA Z6 سونی باشیم. مدل Z6 Compact در این میان با سایز 4.6 اینچی و مدل XPERIA Z6 با سایز 5.2 اینچی تغییری نسبت به گذشته نداشته‌اند اما از اینجا به بعد ماجرا کاملا متفاوت است.

اطلاعات در مورد اسمارت فون های z6 سونی

طبق اطلاعات به دست آمده در سال آینده باید منتظر یک گوشی کوچک 4 اینچی در خانواده Z6‌ باشیم که از آن با عنوان XPERIA Z6 Mini یاد شده و برخلاف سایرین که همگی از چیپ‌ست‌های پردازشی Snapdragon 820 بهره می‌گیرند در این مدل از چیپ‌ست ضعیف‌تر Snpadragon 620 استفاده شده است. پس از Z6 Mini و Z6 Compact‌ مدل معمول XPERIA Z6 با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی قرار دارد.

اطلاعات در مورد اسمارت فون های z6 سونی

پس از این مدل نیز نمونه جدید دیگری به نام XPERIA Z6 Plus‌ با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی خواهد بود و پس از آن نیز XPERIA Z6 Ultra با سایز 6.4 اینچی قرار دارد که هم از لحاظ اسم و هم از روی صفحه‌نمایش شباهت نزدیکی با XPERIA Z Ultra سال 2013 دارد.

اطلاعات AnTuTu به اینجا نیز ختم نمی‌شود. طبق اطلاعات به دست آمده دو مدل XPERIA Z6 و XPERIA Z6 Plus از صفحه‌نمایش‌های حساس به تماس (همانند 3D Touch آیفون‌های 6S و 6S Plus اپل و همچنین ForceTouch حاضر در Huawei Mate S) برخوردارند.

اطلاعاتی از این دست به روشنی به عزم راسخ سونی برای یافتن راهی جهت جبران گذشته و بازگشت به این بارار حکایت دارد؛ تلاش‌هایی که نتایج آن را حداکثر طی یک سال آینده شاهد خواهیم بود.

منبع

ارسال یک پاسخ