پلک نزنید:‌ این شما و این هم 5 ثانیه ویدئوی Galaxy S8

0
1959
پلک نزنید:‌ این شما و این هم 5 ثانیه ویدئوی Galaxy S8

این روزها خبر دادن در مورد گلکسی اس 8 سامسونگ و برادر بزرگ‌تر آن اس 8 پلاس به امری عادی و معمولی بدل شده و روزی نیست که خبری در مورد S8 و S8 Plus‌ منتشر نشود اگر تا به امروز خبری از این گوشی نداشته‌اید پیشنهاد می‌کنیم لیست خبرهای ما در مورد تمامی شایعات و تصاویر مرتبط با این دو گوشی را مشاهده کنید. امروز جدا از خبرهای معمول ویدئوی Galaxy S8 نیز منتشر شده که با اینکه بسیار کوتاه و تنها 5 ثانیه است اما بسیاری از نکاتی که اینک باید آنها را به عنوان حقایق قابل اشاره در مورد این گوشی بدانیم را تأیید می‌کند.

 

در این ویدئوی Galaxy S8 ، صفحه‌‌نمایش با دو کناره خمیده و گسترده‌ شده در بخش بزرگی از روی گوشی همراه با سنسور اثر انگشت و دوربین تکی بخش پشتی به خوبی دیده می‌شود و در این مورد هیچ تردیدی را باقی نمی‌گذارد. جدا از این ویدئوی Galaxy S8 امروز در خبری دیگر ظاهرا هر دو گوشی S8 و S8 Plus‌ در بنچ‌مارک Geekbench حضور پیدا کرده‌اند چرا که تصاویری منتسب به نتایج این دو تست امروز در دسترس قرار گرفته است. در این دو تصویر SM-G950U و SM-G955U به ترتیب به گلکسی S8 و S8 پلاس اشاره دارند که هر دو دارای اندروید 7 و تنها 4 گیگ رم هستند. چیپ‌ست 8 هسته 1.9 گیگاهرتزی ظاهرا در این دو مدل تغییری نداشته و هر دو از یک چینش پردازشی (Exynos یا Snapdragon) حداقل در این تست بهره برده‌اند.

طبق آنچه می‌دانیم جدا از اختلاف 0.4 اینچی مابین صفحه‌نمایش‌های 5.8 و 6.2 اینچی S8 و S8 پلاس این دو گوشی در ظرفیت باتری نیز طبیعتا به هم تفاوت دارند جایی‌که ظاهرا در نسخه کوچک‌تر از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و در گوشی بزرگ‌تر از یک باتری 3500mAh بهره گرفته شده است. امتیازهای هر دو گوشی در یک تست تقریبا با یکدیگر یکسان است و از این لحاظ تفاوت خاصی دیده نمی‌شود. هرچه به 29 مارچ (9 فروردین) زمان معرفی رسمی این دو گوشی نزدیک‌تر می‌شویم طبیعتا عکس‌ها و شاید ویدئوهای بیشتری از این مدل در دسترس قرار بگیرد.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

ارسال یک پاسخ