اپلیکیشن تلگرام برای ساعت‌های هوشمند عرضه شد

0
1863
اپلیکیشن تلگرام برای ساعت‌های هوشمند عرضه شد

سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 چند روز پیش همزمان با معرفی دو ساعت هوشمند LG Watch Sport و LG Watch Style به صورت رسمی در دسترس قرار گرفت و روز گذشته نیز گوگل لیستی از ساعت‌های قدیمی‌تر با امکان ارتقا به این نسخه از پلتفرم اندروید را منتشر کرد. یکی از قابلیت‌های اندروید ور 2 امکان نصب مستقیم برنامه‌ها ار پلی‌استور است حالا اپلیکیشن تلگرام از این موقعیت برای ارائه نسخه جدید برنامه خود بهره گرفته است. اپلیکیشن تلگرام که امروز به صورت به پلی‌استور افزوده شد قابلیت‌های جذاب و کارآمدی را ارائه می‌دهد که کاربران این شبکه پیام‌رسان مطمئنا از شنیدن آن هیجان‌زده خواهند شد.

در اپلیکیشن تلگرام جدید علاوه بر امکان گشت و گذار در چت‌ها و پاسخگویی صوتی می‌توان با کمک اموجی‌ها و استیکرها و حتی به صورت رسمی به چت‌های مختلف پاسخ داد. در این برنامه می‌توان از تمامی راه‌های ورود اطلاعات در اندروید ور 2 شامل کیبورد روی صفحه‌نمایش،‌ فرایند تشخیص دستخط و آنچه emoji drawing نامیده می‌شود بهره برد. در این برنامه می‌توان گروه‌های جدید ساخت، کنتاکتها را مشاهده کرد و تم‌های جدیدی را به اپلیکیشن افزود. این تم‌های جدید که چندی پیش در دسترس نسخه دسک‌تاپ تلگرام قرار گرفتند به گفته خود شرکت، به رودی برای برنامه اصلی اندرویدی نیز عرضه می‌شود.

اپلیکیشن تلگرام برای ساعت‌های هوشمند عرضه شد

دو ساعت هوشمند جدید ال‌جی در غیاب ارائه اندروید ور 2 برای دیگر اسمارت‌واچ‌ها در حال حاضر تنها راه دسترسی و امتحان اپلیکیشن جدید تلگرام هستند.

منبع

ارسال یک پاسخ